منچستر در پی ستاره تاتنهام!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _پنج‌شنبه، یازدهم فروردین ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

منچستر در پی ستاره تاتنهام!



تلگراف:

هری مگوایر که در چند وقت اخیر با سختی‌های زیادی روبه‌رو بوده، برای آینده‌اش در منچستریونایتد، درگیر مبارزه است و باید تلاش کند یا تصمیم بگیرد.

راب باکستر، مدیر باشگاه راگبی Exeter Chiefs اعلام کرده که آماده صحبت با مسئولان است تا قبل از جام جهانی جانشین شدن ادی جونز در تیم ملی انگلیس شود.

بروس باک، رئیس چلسی، مطمئن است که او هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته است یا با تسهیل جلسه بین تام ریکتس و پل کانوویل، بازیکن سابق باشگاه، یکپارچگی فروش باشگاه را تضعیف نکرده است

فولام کمک مالی نزدیک به ۲۵۰ میلیون پوندی را از مالک میلیاردر خود شهید خان دریافت کرده است، زیرا آنها هزینه یک کمپین فاجعه بار لیگ برتر در یک سال پیش را محاسبه می‌کنند.

تایمز:

فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا به دلیل اجازه حضور نمایندگان روسیه در کنگره این نهاد در قطر، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

طبق موافقتی که مسئولان تیم‌های لیگ برتری اعلام کرده‌اند، قانون پنج تعویض در لیگ برتر فصل آینده پیش‌بینی می‌شود که به اجرا درآید.

گروه‌هایی که رقیب کنسرسیوم ریکتس برای به دست آوردن مالکیت چلسی هستند، از رفتار منصفانه مسئولان فروش، با مالکان شیکاگو کابز عصبانی هستند.

سان:

آرسنال در بازی بازی دوستانه که پشت درهای بسته برگزار شد؛ برنتفورد را با نتیجه چهار بر یک شکست داد و الکساندر لاکازت هت تریک کرد.

منچستر در پی ستاره تاتنهام!


اورتون پس از فاش شدن مشکلات مالی خود، ستاره‌هایی مانند ریچارلیسون یا دومینیک کالورت لوین را در تابستان امسال می‌فروشد.

دیلی میل:

کمپانی آدیداس توپ فینال جام جهانی امسال ۲۰۲۲ در قطر را معرفی کرد. این توپ "الرحله" نام گرفته است.

منچستر در پی ستاره تاتنهام!


مسوت اوزیل هافبک سرشناس و ترک تباری که در لیگ ترکیه بازی می‌کند؛ به‌رغم وجود یک سری از مشکلات، همچنان قصد جدایی از فنرباغچه را ندارد.

گفته می‌شود منچستریونایتد به دنبال فروش آنتونی مارسیال برای جذب هری کین در تابستان امسال است، زیرا سویا گزینه‌ای برای خرید این ملی پوش فرانسوی پس از پایان قرارداد قرضی شش ماهه او در پایان فصل ندارد.

دیلی اکسپرس:

نیک کیرگیوس تنیس باز استرالیایی از عذرخواهی برای شکست عجیب خود در رقابت‌های میامی اوپن امتناع کرده است.

کد خبر 565026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.