آماده‌سازی بزرگ‌ترین فروشگاه غرب کشور

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری بروجرد گفت: ایجاد فروشگاه بزرگ موادغذایی طی قراردادی به شرکت فامیلی واگذار شده و این شرکت در حال انجام فرایند آماده‌سازی فضا جهت ایجاد و افتتاح فروشگاه در آینده‌ای نزدیک است.

رسول عالم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته مدیر منابع انسانی و امور رفاهی شهرداری و مدیر پیگیری‌های ویژه شهردار بروجرد از روند آماده‌سازی بزرگترین فروشگاه مواد غذایی غرب کشور واقع در میدان شهید چمران بازدید کردند.

وی افزود: شهرداری بروجرد به منظور رفاه حال شهروندان و تأمین مواد غذایی با کیفیت اقدام به سرمایه‌گذاری در این پروژه کرده است.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: این بازارچه جهت ایجاد فروشگاه بزرگ مواد غذایی طی قراردادی به شرکت فامیلی واگذار شده و این شرکت در حال انجام فرایند آماده‌سازی فضا جهت ایجاد و افتتاح فروشگاه در آینده‌ای نزدیک است.

عالم با اشاره به افتتاح ساختمان شهرداری ونایی و منطقه نمونه گردشگری این شهر، تصریح کرد: این دو پروژه با حضور فرماندار، اعضای شوراهای اسلامی استان، اعضای شوراهای اسلامی بروجرد، ونایی و شهرداران افتتاح شد.

وی اضافه کرد: اسفندماه سال گذشته به منظور بهره‌برداری از این دو طرح حدود چهار میلیارد ریال از ردیف اعتبارات ملی جهت تأمین هزینه‌های پروژه به حساب شهرداری ونایی واریز شد.

کد خبر 564994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.