دولت متعهد به اجرای مصوبات سفرهای استانی شود

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در این سفر استانی دارای اهمیت است پیگیری و تعهد برای اجرای مصوبات سفر از سوی دولت است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی امروز چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات ساخت و تجهیز ایستگاه‌های فاز اول خط سوم قطار شهری مشهد با حضور وزیر کشور، اظهار کرد: آنچه مهم است اجرا شدن مصوبات سفر است، می‌خواهم به نمایندگی از مردم مشهد که اکنون میزبان رئیس جمهور هستند برای اجرا قول بگیرم تا مصوبات ابلاغ شود.

وی ادامه داد: معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام کرده است تا ۹۵ درصد آنچه رئیس جمهور در سفرهای استانی مصوب کرده و قول داده‌اند محقق شده است، اگر این اتفاق در مشهد نیز روی دهد شاهد تحول بزرگی در حوزه زیرساخت‌ها و خدمات خواهیم بود.

نماینده مردم مشهد و کلات خطاب به وزیر کشور گفت: فضایی که اینجا در حاشیه شهر مشهد و دیگر مناطق مشاهده کردید گویای پتانسیل و استعداد بالای شهر است البته در همان حاشیه شهر نیز دیدید که نیاز و کمبود مشهد به عنوان پایگاه تشیع چقدر زیاد است، در نهایت می‌توان گفت فاصله زیادی بین توان و نیاز کلان‌شهر مشهد وجود دارد که باید کم شود.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه وارد فرودگاه مشهد شد که در بدو ورود از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

زیارت حرم مطهر رضوی، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، عمرانی و دانش بنیان، دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیان، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر دو روزه است.

نخستین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در سال ۱۴۰۱ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری - امروز و فردا - به مقصد خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 564966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.