رصد تخلفات حادثه‌ساز توسط جایروکوپتر/توقیف ۷۲ ساعته خودروهای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رصد روزانه تخلفات حادثه‌ساز خودروها در محورهای مواصلاتی استان اصفهان توسط خلبانان جایروکوپتر و توقیف ۷۲ ساعته خودروهای مرتکب دو تخلف حادثه‌ساز به صورت همزمان، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در طرح نوروزی سال جاری به منظور رصد هوشمندانه تخلفات حادثه‌ساز برای اولین بار از جایروکوپتر استفاده کرد که تأثیر بسیار زیادی در کنترل این نوع تخلفات داشت.

وی افزود: خلبانان جایروکوپتر گشت هوایی پلیس راه استان اصفهان روزانه به طور میانگین دو تا سه پرواز بر فراز محورهای مواصلاتی استان دارند و در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز خودروها، با استفاده از سیستم‌های هوشمند این تخلفات را به پاسگاه‌های پلیس راه استان گزارش می‌کنند.

توقیف ۷۲ ساعته خودروهای مرتکب دو تخلف حادثه‌ساز به صورت همزمان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تخلفات حادثه‌ساز را خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: در صورت ارتکاب همزمان دو تخلف حادثه‌ساز، خودروی متخلف به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود در مسافرت‌های روزانه استراحت کافی داشته باشند، با صبر و حوصله رانندگی و از عجله و ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز خودداری کنند.

کد خبر 564893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.