میزبانی باغ فدک از ۱۹ هزار خودرو تا ۱۰ فروردین‌

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از ورود حدود ۱۹ هزار خودرو به باغ فدک از بیست‌وششم اسفندماه سال گذشته تا صبح دهم فروردین امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر شاطوری اظهار کرد: مجموعه فرهنگی گردشگری باغ فدک در شمال شهر اصفهان، امسال میزبان تعداد زیادی از مسافران در ایام نوروز است و مدیریت منطقه هفت شهرداری اصفهان تلاش کرده است تا حد امکان، بهترین خدمات را به آنها ارائه کند.

وی افزود: باغ فدک از ۲۵ اسفندماه سال گذشته فعالیتش را در حوزه میزبانی از مسافران به طور رسمی آغاز کرد و از بیست‌وششم اسفندماه تا صبح دهم فروردین‌ماه میزبان حدود ۱۹ هزار خودرو بوده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: طی دو، سه شب اخیر نیز به دلیل کاهش دمای هوا از حجم خودروهای ورودی به این مجموعه کاسته شد و مسافران به انتخاب خود غالباً در ورزشگاه‌هایی که از سوی شهرداری به زیرساخت‌های اسکان و وسایل گرمایشی مجهز شده است، اسکان یافتند.

وی درباره خدمات ارائه شده به مسافران در باغ فدک نیز اظهار کرد: ارائه نقشه‌های مراکز گردشگری شهر اصفهان به صورت کیوآرکد، فعالیت راهنمایان سفر در مجموعه برای ارائه اطلاعات کافی به مسافران جهت رفت و آمد به مراکز گردشگری شهر و فعالیت شش ساعته رادیو فدک در دو نوبت صبح و بعدازظهر و هر کدام به مدت سه ساعت، از جمله این خدمات است.

شاطوری تصریح کرد: برپایی بازارچه صنایع دستی، غرفه کتاب، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند تئاتر خیابانی و اجرای تن‌پوش‌های عروسکی جهت استقبال از مسافران، از جمله اقدامات فرهنگی در این مجموعه بوده است.

وی از برپایی ایستگاه پلیس به منظور تأمین امنیت مجموعه باغ فدک نیز خبر داد و گفت: تعامل با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز به منظور تأمین ایمنی مسافران، از دیگر اقدامات انجام گرفته در مجموعه فرهنگی گردشگری باغ فدک به‌شمار می‌رود.

کد خبر 564846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.