ساکنان محدوده تهران نیاز به طرح ترافیک ندارند

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل‌ونقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به طرح ترافیک ساکنان محدوده، گفت: امکان تردد بین دو محدوده ساعتی تعیین شده برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا نیم‌بها محاسبه می‌شود و آنها نیازی به رزرو طرح ندارند.

به‌گزارش‌خبرنگار ایمنا، عمار سعیدیان‌فر با تاکید به وضعیت ساکنان در محدوده کنترل آلودگی‌هوا و طرح ترافیک تهران، اظهار کرد: ساکنان می‌توانند پیش از ساعت ۹ یک خروج رایگان داشته باشند و پس از ساعت ۱۴:۳۰ نیز در شرایط شیوع بیماری کرونا می‌توانند یک ورود رایگان داشته باشند، در این دو محدوده ساعتی ساکنان نیازی به رزرو طرح ندارند.

وی ادامه داد: امکان تردد بین این دو محدوده ساعتی‌برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا نیم‌بها محاسبه می‌شود، مستأجران نیز باید قرارداد اجاره و مالکین سند مالکیت خود را به دفتر خدمات الکترونیک شهرداری ارائه دهند تا پس از تأیید، سکونت در محدوده‌های دوگانه برای آن‌ها درج شود.

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل‌ونقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران، تصریح کرد: افرادی که در حال استفاده از امتیاز ساکنان محدوده‌های دوگانه هستند باید عوارض نوسازی، پسماند ملک، بدهی عوارض سالیانه خودرو و بدهی عوارض طرح ترافیک خود را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت از این امتیاز در سال ۱۴۰۱ برخوردار نمی‌شوند، مستاجرانی که قرارداد اجاره آن‌ها در سال ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد، باید تمدید اجاره‌نامه را نیز به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری ارائه کنند.

کد خبر 564842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.