برنامه‌ریزی برای حضور دائمی مسافر در کمپ گردشگری فدک انجام شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی لازمه تقویت زیرساخت‌ها و محیط فاخر کمپ گردشگری باغ فدک را برنامه‌ریزی سالانه برای حضور مستمر مسافران در طول سال دانست و گفت: اگر مسافر دائماً در این محل رفت و آمد داشته باشد امنیت کامل برقرار می‌شود و محیط همیشه آماده خواهد بود.

مهدی طغیانی در حاشیه بازدید از باغ فدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک سال نو به همه هموطنان و همشهریان، اظهار کرد: کار خدمت‌رسانی در قالب ستاد خدمات سفر اصفهان به مسافران نوروزی حقیقتاً کار بزرگی است، با توجه به رکودی که به دلیل شیوع کرونا طی دو سال قبل در حوزه گردشگری اتفاق افتاد، افزایش چشمگیر جمعیت مسافران نوروزی در سراسر کشور به ویژه در شهر اصفهان کار خدمت‌رسانی را مشکل کرده است.

وی افزود: هرگز نباید با توجه به سیل جمعیت مسافران نوروزی کار خدمت‌رسانی را کوچک تلقی کرد؛ چراکه با انبوه سلیقه‌ها، تعدد خواسته‌ها، نیازها و تنوع فرهنگ و آداب مواجه هستیم.

وضعیت مناسب کمپ گردشگری فدک بعد از دو سال رکود سفرهای نوروزی

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: پذیرایی مطلوب و مناسب از مسافران نوروزی به‌خصوص در کمپ گردشگری باغ فدک نیازمند برنامه‌ریزی در طول سال است تا بتوانیم سیل جمعیت گردشگر را در روزهای مختلف سال مدیریت و توزیع کنیم.

وی در ارزیابی ستاد اسکان مسافران نوروزی در کمپ باغ فدک گفت: امسال یک شروع دوباره بعد از دو سال رکود سفر نوروزی داشتیم، معتقدم در ارزیابی‌ها باید هر چیزی را به نسبت شرایط موجود سنجید.

طغیانی اظهار کرد: با توجه به دو سال رکود سفر جلسات ستاد خدمات سفر در آخرین ماه‌های سال گذشته بر اساس همت و تلاش جمعی برگزار و برای نوروز برنامه‌ریزی شد در این راستا امروز در باغ فدک شاهد یک وضعیت نسبتاً مطلوب در امر خدمت‌رسانی به مسافران هستیم.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان ظرفیت‌های بسیار خوبی از لحاظ اسکان مسافران نوروزی ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: یکی از نکات قابل تأمل در کمپ گردشگری باغ فدک این است که باید اطلاع‌رسانی بهتر و کامل‌تری درباره شرایط و امکانات موجود در کمپ باغ فدک برای مسافران در هنگام ورودشان به منطقه می‌شد.

لزوم برنامه‌ریزی سالانه برای حضور مستمر گردشگر

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط اسکان در کمپ یک تعریف و شرایط استاندارد دارد که این امکانات و شرایط هم تا حدودی برای هموطنان به صورت صحیح اطلاع‌رسانی نشده و هموطنان هم خودآگاهی لازم را در این مورد کسب نکرده‌اند، اظهار کرد: امروز به لطف مسئولان ستاد سفر، شهر اصفهان از همه ظرفیت‌های اسکان از قبیل هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، کمپ‌ها و ورزشگاه‌ها بهره‌مند است.

طغیانی با تاکید بر اینکه انصافاً فضای باغ فدک محیط بسیار خوبی برای اسکان مسافران نوروزی شده است، گفت: شایسته است از فضاسازی‌ها و المان‌های چشم‌نواز بیشتری در این محیط بهره ببریم.

وی لازمه تقویت زیرساخت‌ها و محیط فاخر کمپ گردشگری باغ فدک را برنامه‌ریزی سالانه برای حضور مستمر مسافران در طول سال دانست و گفت: اگر مسافر دائماً در این محل رفت و آمد داشته باشد امنیت کامل برقرار می‌شود و محیط همیشه آماده خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از اقتصاد پایدار و اقتصاد مبتنی بر گردشگری تصریح کرد: از دیگر برکات حضور مسافران به صورت دائمی در باغ فدک تشویق و ترغیب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به این مجموعه است.

کد خبر 564807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.