رفع مشکل سد معبر اولویت مدیریت شهری است

شهردار بروجرد گفت: زیباسازی معابر شهری، رفاه شهروندان و رفع مشکل سد معبر در اولویت شهرداری قرار دارد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، یحیی عیدی‌بیرانوند اظهار کرد: طرح برخورد با سد معبر در راستای پاکسازی معابر و استناد به تبصره ۶ ماده ۹۶ قانون شهرداری‌ها و همچنین بر اساس تبصره یک بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در خصوص رفع سد معابر و پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز جهت کسب و کار اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری جهت رفاه حال شهروندان و رفع این معضل شهری و در راستای زیباسازی فضای شهری انجام می‌شود.

شهردار بروجرد گفت: در این راستا اقدام به اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر در پنج نقطه از شهر از جمله میدان قیام، میدان صفا، میدان توحید، چهارراه باغ میری و مجاورت پل شهدای دانش‌آموز کرده است.

وی اضافه کرد: با پخش حدود ۱۰۰۰ تراکت توسط عوامل اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری در سطح شهر و تحویل به واحدهای صنفی خیابان‌های اصلی اطلاع‌رسانی لازم در زمینه لزوم رفع متصرفات توسط کسبه واحدهای تجاری یا بهره‌برداران انجام شده است.

عیدی‌بیرانوند افزود: انتظار می‌رود تمام واحدهای صنفی از این تاریخ نسبت به رفع تصرفات از معابر اقدام کنند، زیرا در غیر این صورت سازمان ساماندهی مشاغل شهری برابر با تعرفه مصوب سال ۱۴۰۱ اقدام و بهای خدمات جمع‌آوری، حمل، نگهداری و استفاده از معابر را دریافت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 564797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.