تشکیل ۹ کمیته برای استقبال از میهمانان نوروزی اهواز

معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: برای استقبال از مهمانان نوروزی ۹ کمیته متفاوت تشکیل شد و اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی بهینه به آنها انجام شده است.

علی‌اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اهواز از دو ماه و نیم قبل کمیته استقبال از بهار را تشکیل داد و ۹ فعالیت را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: بر اساس ظرفیت‌های موجود و بودجه‌ای که به صورت ویژه به این کار اختصاص داده شده بود، ۹ کمیته متفاوت متشکل از زیباسازی، فضای سبز، خدمات شهری، ترافیک و فرهنگی برای آماده‌سازی و بررسی شهر در طرح استقبال از بهار ایجاد شد، یکی از موارد مهم در این زمینه روشنایی شهر در شب به ویژه پل‌ها و پارک‌ها بود.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: یکی از موارد مهم در این طرح روشنایی پل‌های شهر بود که نورپردازی اکثریت آنها در شب فعال و تنها پل هشتم و پل سفید خاموش است که با تلاش سازمان زیباسازی نورپردازی پل هشتم آغاز شد و تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه حق و حقوق شهر و کیفیت کار برای شهرداری در اولویت است، تصریح کرد: برای روشنایی پل سفید نیز پیش از آغاز سال جدید پیمانکار آن شروع به کار کرد، اما متأسفانه به علت تخلف پیمانکار حین انجام کار و برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه شهر و بیت‌المال علیه وی به دستگاه قضائی شکایت شد، بنابراین روشنایی پل سفید با تأخیر و پس از طی مراحل دعوای حقوقی انجام خواهد شد.

اسدالهی ادامه داد: پیش از این قرار بود مسافران نوروزی در مهمانسراها و هتل‌ها مستقر باشند و شهرداری ستاد اسکانی نداشته باشد، اما با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزی در اهواز، در کمتر از یک هفته دو ستاد اسکان در پارک لاله و نمایشگاه بین‌المللی راه‌اندازی شد و امنیت این دو ستاد با حضور نیروی انتظامی و اختصاص پارکینگ برای ماشین‌های مسافران تأمین شد، همچنین سرویس‌های بهداشتی و محلی برای شست‌وشو نیز در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای آگاهی از میزان رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده توسط شهرداری، فرم‌های نظرسنجی تهیه و در بین آنها توزیع شد که خوشبختانه امروز اکثریت آنها از شرایط میزبانی رضایت داشته‌اند.

کد خبر 564740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.