پدران و مادران شهدا گنجینه‌های گهربار جامعه هستند

شهردار زرین‌شهر گفت: پدران و مادران شهدا گنجینه‌های گهربار ایثار هستند که اصول تربیتی و شاخصه‌های زندگی آنان در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین‌شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«مَا أَصَابَ مِن مُّصِیبَةٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ ۗ وَمَن یُؤْمِن بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ ۚ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ»

«بدانید که هیچ مصیبتی به شما نرسد مگر به فرمان خدا و هر که به خدا ایمان آورد خدا دلش را به مقام رضا و تسلیم هدایت کندو خدا بر همه عالم آگاه است.»

پدران و مادران شهدا گنجینه‌های گهربار ایثار هستند که اصول تربیتی و شاخصه‌های زندگی آنان در تراز انقلاب اسلامی است.

مادران شهدایی چون مادر شهیدان حسن و سردار عاشورایی حسین قجه‌ای در دوران دفاع‌مقدس برای استحکام پایه‌های انقلاب و دفاع از ولایت از فرزندان خود گذشتند و با دستان سرخ و سبز حسینی و فاطمی، جگر گوشه‌های خود را راهی جبهه‌های جنگ کرده و بعد از شهادت فرزندانشان با صبر و ایستادگی اجسادشان را استقبال کردند.

حاجیه خانم فاطمه صادق‌زاده همچون سنگی صبور با وجود سختی و رنج از دست دادن فرزندان خود، با ایمان بالا و یقین به اینکه شهدا از درجه رفیعی نزد پروردگار خود برخوردار هستند، طی سالیان گذشته همچون شمع سوختند تا به وصال دیدار فرزندانشان نائل آمدند.

قطعاً فقدان آن بانوی مومنه که مادری مهربان و بانویی با تقوی بود و عمری را به پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت (ع) خصوصاً حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیه) سپری و در دامان صدق و ایثار و پر مهر خویش فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون شهیدان حسن و فاتح خرمشهر سردار شهید حسین قجه‌ای تربیت کردند؛ ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.

اینجانب برای آن مرحومه، رحمت و غفران الهی و همنشینی با حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدشان و برای بازماندگان و مردم شهیدپرور خطه طلایی ایران صبر و شکیبایی را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 564723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.