ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر در چهارباغ

معاون خدمات شهری شهرداری چهارباغ گفت: به منظور تسهیل در تردد شهروندان، مسافران و گردشگران شهرستان چهارباغ تابلوهای شناسایی، هدایت مسیر و ترافیکی سطح شهر ساماندهی می‌شود.

تقی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تابلوهای شناسایی، هدایت مسیر و ترافیکی سطح شهر چهارباغ و نواحی بهسازی و ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: بعد از نصب تابلوی شناسایی قائمیه، تابلوی بزرگ "خوش آمدید" در ورودی شهر چهارباغ از مسیر بلوار پیام، بهسازی و نصب شد.

وی با تقدیر از زحمات عوامل معاونت خدمات شهری در آماده‌سازی تابلوهای ورودی شهر چهارباغ و نواحی، افزود: این اقدامات در راستای تسهیل در تردد شهروندان و مسافران نوروزی، بهبود در عبور و مرور شهری و ساماندهی ورودی‌های شهر ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری چهارباغ از انجام عملیات نظافت و پاک‌سازی بلوار پیام خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر در راستای جلب رضایت شهروندان و با حضور کلیه عوامل خدمات شهری انجام شد.

محبی تاکید کرد: با توجه به تردد بالای خودروها در مسیر بلوار پیام، این معبر مهم طی ماه‌های گذشته به صورت منظم توسط عوامل خدمات شهری شهرداری چهارباغ نظافت و پاک‌سازی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری چهارباغ گفت: طبق دستور و نظارت شهردار، عملیات نظافت، پاک‌سازی و جمع‌آوری نخاله‌ها در تمام مناطق شهری و نواحی، به ویژه ورودی‌های شهر در دستور کار عوامل معاونت خدمات شهری شهرداری چهارباغ قرار گرفته است.

کد خبر 564688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.