ثبت ۴۸۰ هزار تراکنش روزانه با اصفهان کارت

مدیر دفتر اصفهان کارت گفت: روزانه ۴۸۰ هزار تراکنش با اصفهان کارت ثبت و استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد گلی امروز _سه‌شنبه، نهم فروردین‌ماه_ در جلسه بررسی عملکرد اصفهان کارت معاونت مالی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: عمده این تراکنش‌ها مربوط به سیستم حمل و نقل عمومی است.

وی با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری اصفهان کارت به عنوان یک کارت چند منظوره، افزود: این کارت از سال ۸۹ و با حذف بلیت‌های کاغذی کلید خورد و از سال ۱۳۹۱ با نام و نشان اصفهان کارت معرفی و آغاز به‌کار کرد.

مدیر دفتر اصفهان کارت تصریح کرد: ایجاد نظم بیشتر در گردش مالی پذیرندگان زیر مجموعه شهرداری، یکپارچه‌سازی پرداخت‌های الکترونیکی و جذب منابع مالی، حمل‌ونقل، مراکز تفریحی، گردشگری و پایانه‌های فروشگاهی از جمله برنامه‌هایی بوده است که با بهره‌برداری از اصفهان کارت محقق شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر اصفهان سایر شهرهای نزدیک این کلانشهر از جمله خمینی شهر، بهارستان، گز، برخوار و لنجان نیز می‌توانند از خدمات اصفهان کارت استفاده کنند.

گلی افزود: از ابتدا تا به امروز پنج میلیون و ۸۰۰ هزار اصفهان کارت صادر شده و دو میلیون و ۴۰۰ هزار کارت از این تعداد فعال است.

وی اظهار کرد: طبق داده‌های ما در دو سال اخیر ۲۷۰ هزار نفر از باغ پرندگان دیدن کردند، اما این عدد تنها از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین ماه امسال ۱۲۳ هزار بازدید بوده است.

مدیر دفتر اصفهان کارت تصریح کرد: قبل از شیوع بیماری کووید -۱۹ بیش از یک میلیون نفر در سال از باغ پرندگان ناژوان بازدید می‌کردند.

وی اظهار امیدواری کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای یکپارچه‌سازی استفاده از اصفهان کارت و تأمین زیرساخت‌های آن فعالیت‌هایی انجام دهد، البته هنوز برای تحقق این امر اقدامی انجام نشده است.

کد خبر 564623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.