توجه به منافع شهروندان اولویت مدیریت شهری باشد

عضو شورای شهر تهران گفت: امیدواریم هر طرح و لایحه که به صحن می‌آید بتواند منافع و اولویت‌های مردم را در نظر بگیرد .

به گزارش خبرنگار ایمنا، زمانی که مسائل و منافع مردم مورد توجه سازمان‌ها و مسئولان باشد. زندگی بهتری را خواهند داشت، بنابراین رضایت شهروندان افزایش می‌یابد.

سید احمد علوی، نیز در این خصوص اظهار کرد: امسال اولویت اول را تأمین منافع مردم قرار دادیم، معتقدیم تا زمانی که مردم از تصمیمات شهری منتفع نشوند، با طرح‌ها و برنامه‌ها همراهی نکرده و در نتیجه هیچکدام از طرح‌ها به ثمر نخواهد رسید.

وی در خصوص انگیزه خود از ورود به شورای اسلامی شهر تهران، گفت: چند روز مانده به تحویل سال ۱۴۰۰ بود که با تعدادی از دوستان بحث شورای اسلامی شهر مطرح شد. اتفاق نظر بر این بود که وارد عرصه رقابت برای ورود به مدیریت شهری در شورای اسلامی شهر شویم.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با توجه به اینکه سابقه فعالیت در مدیریت شهری و مجموعه شهرداری تهران را داشتیم، احساس کردیم که این تجارب برای کمک به شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران مؤثر است.

وی هدف و اولویت اصلی خود و سایر اعضا را تأمین منافع مردم دانست و افزود: امیدواریم هر طرح و لایحه که به صحن می‌آید بتواند منافع و اولویت‌های مردم را در نظر بگیرد و مسائل تخصصی و عمومی را شامل می‌شود.

کد خبر 564583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.