بیمارستان نیمه‌کاره انصار الغدیر بومهن در ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود

رئیس‌جمهور از بیمارستان انصار الغدیر بومهن که در چهار سال گذشته به صورت نیمه‌کاره رها شده بود، بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل و راه‌اندازی آن تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امروز _سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه_ با حضور در بومهن از شهرستان‌های استان تهران، ضمن بازدید از بیمارستان نیمه‌کاره انصار الغدیر به وزیر بهداشت و درمان و استاندار تهران دستور داد اعتبارات و تجهیزات موردنیاز برای تکمیل این بیمارستان را تأمین کنند تا در شش ماه آینده تکمیل شود و در اختیار مردم این منطقه قرار بگیرد.

رئیس‌جمهور در این بازدید، وجود نداشتن بیمارستان از منطقه دماوند تا تهران را در تناقض با عدالت درمانی دانست و از نیمه‌کاره رها شدن بیمارستان انصار الغدیر بومهن که می‌تواند این خلأ را تا حد زیادی پر کند، ابراز تأسف کرد.

بیمارستان نیمه‌کاره انصار الغدیر بومهن در ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود

در ادامه مسئولان بیمارستان گزارشی از مشکلات و موانع تکمیل این واحد درمانی ارائه کردند و رئیس‌جمهور در همان محل، دستورات لازم برای رفع موانع مورد نظر و تأمین نیازمندی‌های لازم برای تکمیل بیمارستان را صادر کرد.

بیمارستان انصار الغدیر یک بیمارستان خیّرساز است که توسط مرحوم حاج عباس جابر انصاری بنا و پس از فوت آن مرحوم، از چهار سال پیش تاکنون نیمه‌کاره رها شده است.

کد خبر 564577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.