لزوم ارائه سازوکارهایی برای خدمت بیشتر به مردم

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: باید سازوکاری پیش‌بینی شود تا مدیریت شهری با انگیزه بیشتری برای خدمت به مردم قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _سه‌شنبه، نهم فروردین_ در دیدار نوروزی مدیریت شهری با رئیس‌کل دادگستری و رؤسای دستگاه قضا اظهار کرد: برای بازگشت تعدادی از املاک شهرداری نیاز است دستگاه قضا ورود کند و مجموعه مدیریت شهری را حمایت کند؛ در راستای پیگیری موضوعات می‌طلبد تشکیل کمیسیون ماده پنج به حداقل زمان ممکن برسد و مطالبات مردم زمان‌بر نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با اشاره به کاهش درآمد شهرداری، خاطرنشان کرد: با این شرایط اقتصادی مردم و درآمد پایین شهرداری، باید سازوکاری پیش‌بینی شود که این مشکلات رفع و مدیریت شهری بتواند در راستای خدمات به مردم با انگیزه و قدرت بیشتری قدم بردارد.

ماشاالله ایزدی، عضو شورای اسلامی شهرکرد، خاطرنشان کرد: شهرکرد نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد و در حوزه سرمایه‌گذاری نیز باید سازوکارها به گونه‌ای تعریف شود که سرمایه‌گذار به راحتی در استان سرمایه‌گذاری کند.

وی افزود: کارآفرینی و صدور مجوزات نیز باید تسهیل شود تا کارآفرین به کار تشویق شود و کار را به بهترین نحو انجام دهد.

یوسف صادقی، عضو شورای اسلامی شهرکرد، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از املاک شهرداری در اختیار مسکن و شهرسازی است، این املاک باید توسط دستگاه قضا تعیین تکلیف شود.

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد نیز در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: خوشبختانه دستگاه قضا تعامل خوبی با مجموعه مدیریت شهری دارد و در راستای دفاع از حقوق شهروندان و حفظ و صیانت از حقوق بیت‌المال همیشه اصل عدالت را رعایت کرده است.

کد خبر 564576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.