۱۶ ایستگاه "استقبال از زائر" پاسخگوی مسافران نوروزی شد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: درحال حاضر ۱۶ ایستگاه استقبال از زائر در سطح شهر و مبادی ورودی فعال است و قریب به ۵۸ هزار و ۱۶۲ نفر از بیست‌وهشتم اسفندماه پارسال تا هفتم فروردین‌ماه سال جاری در ایستگاه‌ها پاسخگویی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین باغ‌گلی با اشاره به پاسخگویی به مسافران نوروزی مشهد در ایستگاه‌های راهنمای زائر، اظهار کرد: حدود ۵۸ هزار و ۱۶۲ نفر از بیست‌وهشتم اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین‌ماه سال جاری در ایستگاه‌های راهنمای زائر در سطح شهر و مبادی ورودی مشهد پاسخگویی شدند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۶ ایستگاه استقبال از زائر در سطح شهر و مبادی ورودی فعال هستند، ادامه داد: پنج ایستگاه از این تعداد در محدوده حرم رضوی به صورت شبانه‌روزی فعال است و در تعطیلات نوروزی در این ایستگاه‌ها ۲۵ هزار و ۳۰۲ محصول اطلاع‌رسانی، کتابچه و نقشه توزیع شده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: در ایستگاه‌های راهنمای زائر علاوه بر راهنمای زائران، جاذبه‌های شهر و مراکز اسکان نیز معرفی می‌شود، فروش بلیت اتوبوس بین‌شهری، ارائه اطلاعات اتوبوس گردشگری و حمل‌ونقل عمومی و دریافت شکایات مردمی از اصناف و انتقال آنها به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از دیگر خدمات ارائه شده در این مراکز است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز اتوبوس گردشگری در مشهد فعالیت دارد، اظهار کرد: در این مدت ۱۱۰۰ نفر در قالب ۲۹ تور با استفاده از ظرفیت اتوبوس گردشگری، از المان‌ها و مناطق گردشگری مشهد دیدن کردند و از دهم اسفندماه ۱۴۰۰ تاکنون حدود شش میلیون زائر و گردشگر به این استان سفر کرده‌اند.

کد خبر 564551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.