عامل قمار آنلاین در دام پلیس فتا افتاد

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی فردی که با ایجاد سایت در بستر فضای مجازی اقدام به فعالیت در زمینه قمار آنلاین می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی قهرمان طالع، اظهار کرد: در پایش فضای مجازی توسط تیم رصد این پلیس، افسران سایبری با سایتی مواجه شدند که در آن فعالیت‌های مربوط به شرط‌بندی و قمار آنلاین صورت می‌گرفت که مراتب بلافاصله در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: افسران پرونده پس از بررسی‌های اولیه و با انجام اقدامات فنی و پلیسی، گرداننده این سایت را در یکی از شهرستان‌های استان اردبیل شناسایی و با هماهنگی قضائی، نامبرده به پلیس فتا ارجاع داده شد و در تحقیقات انجام گرفته مشارالیه به بزه انتسابی اقرار کرد و در نهایت متهم تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت در زمینه قمار آنلاین جرم محسوب می‌شود، گفت: به همه کاربران فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود که وارد چنین سایت‌های شرط‌بندی نشوند و به تبلیغاتی که توسط شیادان سایبری در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه صورت می‌گیرد، توجه نکنند.

این مقام انتظامی گفت: کاربران اینترنت برای گزارش فعالیت اینگونه صفحات مجرمانه می‌توانند به آدرس سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری مراجعه و یا با شماره این مرکز ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 564524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.