انجام ۲۸ هزار سفر درون شهری در ایستگاه ستاد نوروزی تاکسیرانی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از انجام ۲۸ هزار سفر درون شهری از آغاز فعالیت تاکسی‌ها در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر در ایام نوروز، در باغ فدک به عنوان محل اصلی اسکان ستاد نوروزی، ایستگاه تاکسی پیش‌بینی شده است و مسافران می‌توانند خودرو شخصی خود را در باغ فدک متوقف و با تاکسی به اماکن تاریخی و تفریحی شهر سفر کنند.

وی افزود: برای بازگشت مسافران نوروزی به باغ فدک نیز در تمام محل‌های گردشگر پذیر ایستگاه ویژه ایام نوروز ایجاد شده است تا مهمانان نوروزی سفری بدون دغدغه را در شهر گنبدهای فیروزه‌ای تجربه کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از انجام ۲۸ هزار سفر درون شهری از آغاز فعالیت تاکسی‌ها در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد و گفت: تاکسیرانان سخت‌کوش اصفهان خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه کرده‌اند که بر خود لازم می‌دانم به تک تک آنها خدا قوت گفته و از خدمات صادقانه آنها در این ایام قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه نوروز امسال با استقبال سفر به اصفهان مواجه بوده‌ایم که برای حمل و نقل مسافران تعداد خودرو بیشتری در ستاد خدمات سفر مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: برای ارائه خدمات مناسب‌تر به میهمانان نوروزی نظارت‌ها نیز افزایش پیدا کرده است و در هر روز ۱۰ نفر در قالب دو شیفت کاری به صورت میدانی بر عملکرد تاکسیرانان نظارت می‌کنند.

پرورش تاکید کرد: مهمترین مسئله برای بازرسان سازمان تاکسیرانی رعایت نرخ کرایه مصوب است که روزهای گذشته نیز با مواردی در این خصوص که برخی تاکسیرانان از نرخ کرایه مصوب تخطی کرده بودند قاطعانه برخورد شد.

وی گفت: همکارانم در سازمان تاکسیرانی با شماره تماس ۰۳۱۳۵۶۸۸۱۰۰ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ پاسخگوی شکایات شهروندان و میهمانان نوروزی هستند.

کد خبر 564521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.