جایگزینی هر درخت مرده با دو نمونه جدید در لیسبون

شهرداری لیسبون تصمیم گرفته است که درختان بیمار، گونه‌های مهاجم و نمونه‌های مرده فضای سبز شهری را با گیاهان جدید جایگزین کند. تصمیم شورای شهر بر این است که با حذف هر گیاه، دو نمونه جدید کاشته شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر لیسبون اکنون به دنبال افزایش مناطق سبز شهری است. این اقدام پاسخی است به این واقعیت که تغییرات آب و هوایی احتمالاً در آینده فشار بیشتری را بر زندگی شهری وارد می‌کند. در همین راستا، شهرداری هفته گذشته دستوری را صادر کرد که سیاست رسیدگی به درختان خشکیده را مشخص می‌کند.

شهرداری لیسبون با این کار به شهروندان یادآوری می‌کند که حذف یا پیوند درختان در مواقعی که گیاه مرده یا دچار بیماری شدید است، گاهی از اقدامات ضروری در مدیریت فضای سبز است. بنابراین، حذف درخت نباید باعث نگرانی شهروندان شود زیرا جایگزینی با تعداد بیشتر به عنوان سیاست محافظتی در نظر گرفته شده است.

به عنوان یک قاعده، کاشت مجدد در مکانی نزدیک به نمونه‌هایی که باید برداشته شود، انجام خواهد شد. البته این جایگزینی به شرطی انجام خواهد شد که شرایط مناسب برای این منظور وجود داشته باشد.

جایگزینی هر درخت مرده با دو نمونه جدید در لیسبون

هنگامی که گونه‌های درخت یا درختچه قطع می‌شود، هر نمونه باید با حداقل دو گیاه جدید جایگزین شود و یکی از این نمونه‌ها باید در محیط اطراف محل قطع درخت کاشته شود.

مکان پیشنهادی برای کاشت درختان یا درختچه‌های جدید بر اساس مطالعات جغرافیایی خواهد بود. خدمات ترویجی برای کاشت نمونه‌های جدید، باید به تأیید شورای شهر لیسبون برسد و آن‌ها تصمیم بگیرند که کدام گونه‌های درختی کاشته شود. این انتخاب طوری انجام می‌شود که گونه‌های مقاوم به شرایط اقلیمی جدید، جایگزین درختان مرده شود.

جایگزینی هر درخت مرده با دو نمونه جدید در لیسبون

کد خبر 564510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.