ارائه رایگان دستورالعمل‌های بهسازی بناهای شهری وست‌مینستر

شورای شهر وست‌مینستر توصیه‌ها و دستورالعمل‌های لازم مربوط به بازسازی بناها در راستای سازگاری با محیط‌زیست را با هزینه‌ای بسیار پایین در اختیار صاحبان تاریخی‌ترین ساختمان‌های سراسر شهر قرار داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر وست‌مینستر به‌عنوان بخشی از دستورالعمل سبز خود برای مقابله با وضعیت اضطراری تغییرات آب‌وهوایی، هزینه‌های مشاوره اولیه برای صاحبان خانه‌های تاریخی فهرست‌شده در لیست دارایی‌های خود را کاهش داد. این اقدام شورای شهر در حالی صورت گرفت که انتظار می‌رود صورت‌حساب‌های گرمایشی خانوارها و علاقه همگانی به اقدامات لازم برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و سازگاری با محیط‌زیست افزایش یابد.

تغییرات مقاوم‌سازی می‌تواند عملکرد انرژی هزاران خانه را تغییر دهد. با وجود بیش از ۱۱ هزار ساختمان درجه یک و دو در وست‌مینستر، بهبود وضعیت سازگاری ساختمان‌ها با محیط زیست تفاوت بزرگی در تلاش‌های مقامات محلی برای کاهش انتشار گازهای مضر ایجاد خواهد کرد.

۸۶ درصد از کل انتشارهای وست‌مینستر را انتشار گازهای گلخانه‌ای از ساختمان‌های سراسر شهر تشکیل می‌دهد که مسئول ۱۵ درصد از آن‌ها خانوارها هستند. بنابراین دستیابی به هدف کربن‌صفر شدن خالص تا سال ۲۰۴۰ توسط شورای شهر منوط بر کربن‌زدایی بناهای ساخته‌شده وست‌مینستر است که مهم‌ترین چالشی محسوب می‌شود که باید بر آن غلبه کرد.

شورای شهر وست‌مینستر ساختار جدیدی برای هزینه‌های ثابت ایجاد کرده است که بنا بر آن، خانوارهایی که قبل از درخواست‌های پرهزینه کامل برای بهسازی بنای خود به دنبال مشاوره هستند، تنها ۳۰۰ پوند شامل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت خواهند کرد. این هزینه در لیست‌های اولیه ۱۲۲۴ پوند برای ساختمان‌های لیست‌شده در فهرست دارایی و ۳۷۲ پوند برای مشاوره درباره سایر ساختمان‌ها بود.

به این‌ترتیب هر یک از ساکنان وست‌مینستر که بخواهد در بعضی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین ساختمان‌های ناحیه اصلاحات خاصی ایجاد کند، صدها پوند پس‌انداز خواهد کرد. تغییراتی که مشمول این هزینه‌ها می‌شود عبارت است از نصب پنل‌های خورشیدی، نصب پمپ‌های حرارتی، استفاده از شیشه‌های لعابی برای پنجره‌ها و ایجاد بام‌های سبز. طرح کاهش هزینه‌ها برای بازسازی‌های وسیع‌تر اعمال نمی‌شود.

یکی از اعضای شورای شهر وست‌مینستر گفت: شاهد نیاز روزافزون به صرفه‌جویی در انرژی و کاهش آسیب به محیط زیست هستیم. مردم احتمالاً تعجب می‌کنند که بدانند خانه‌های ما بسیار آلوده‌تر از اتومبیل‌ها است زیرا دیگ‌های بخار و استفاده از گاز، دی‌اکسیدکربن (CO2) آزاد می‌کند که یک گاز گلخانه‌ای با تأثیر گسترده بر تغییرات آب‌وهوایی است. از سوی دیگر قیمت انرژی نوسان دارد، بنابراین منطقی است که تمام تلاش خود را برای کاهش قبوض انجام دهیم.

وی با اشاره به نقش قدرتمندی که تمرکز بر حفظ و نوسازی بناهای فهرست شده در لیست دارایی در پاسخ به شرایط اضطراری آب‌وهوا دارد، گفت: ساختار جدید هزینه‌های شورای شهر وست‌مینستر که ارائه‌دهنده توصیه‌های کتبی توسط یک افسر برنامه‌ریزی به افرادی است که مالک بعضی از تاریخی‌ترین بناهای شهر هستند، راهکاری امیدوارکننده برای تشویق افراد بیشتر به این حقیقت است که برای ایجاد امکان بقای زندگی، باید تغییرات اساسی را مدنظر قرار داد.

کد خبر 564487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.