اعضای شورا هیچ سوء نیتی در انتخاب شهردار و یا عزل شهردار ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد، گفت: اعضای شورا هیچ سوء نیتی در انتخاب شهردار و یا عزل شهردار ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز- دوشنبه در دیدار نوروزی مدیریت شهری با نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی - با بیان اینکه تاکنون هیچ گزینه‌ای برای شهرداری نداشته و نداریم، اظهار کرد: بعد از تعطیلات نوروزی گزینه‌ها معرفی و سوابق آن‌ها بررسی و در تلاش هستیم تا پایان فروردین ماه شهردار انتخاب و معرفی شود.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی درخصوص شورای شهر، گفت: اعضای شورای اسلامی شهرکرد طبق قانون به عدم سکونت شهردار قبلی رأی مثبت دادند و کمیته تطبیق نیز این مصوبه را پذیرفت.

بیاتی افزود: شورای اسلامی شهرکرد در خصوص اجرای قانون نخواست فرصت سوزی و یا بزرگ نمایی کند بنابراین در اسرع وقت نسبت به اجرای قانونی که توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود، اقدام کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه اعضای شورا هیچ سو نیتی در انتخاب شهردار و یا عزل شهردار ندارند، ادامه داد: معرفی سرپرست شهرداری آرامش را به شهرداری باز گرداند و نیروهای شهرداری در شب عید برای شهر تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گزینه‌ای برای شهرداری نداشته و نداریم، خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات نوروزی گزینه‌ها معرفی و سوابق آن‌ها بررسی و در تلاش هستیم تا پایان فروردین ماه شهردار انتخاب و معرفی شود.

بیاتی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد درآمد هزینه‌ای است و شهر باید بالغ‌بر ۲۱۰ هزار نفر جمعیت و سلایق مختلف اداره شود، گفت: تلاش شده تمام سلایق در شهر دیده شود و با حداقل امکانات خدمات به مردم ارائه گردد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه هیچ اداره شهرستانی در ناحیه غرب حضور ندارد بنابراین تا زمانی که اداره‌ای در این ناحیه مستقر نشود نگاه‌ها روستایی خواهد بود، اظهار کرد: ۱۹ میلیارد تومان اعتبارات بازآفرینی در تهران مانده و هیچ طرحی از استان برای جذب این اعتبار ارائه نشده است.

کد خبر 564441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.