دیدار مدیران شهری شهرکرد با نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی

مدیران شهری شهرکرد با نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز_دوشنبه هشتم فروردین ماه_ اعضای شورای شهر شهرکرد به مناسبت آغاز سال نو با نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

یوسف صادقی عضو شورای شهر شهرکرد اظهار کرد: در اوضاع کنونی جامعه بسیاری از مسائل را نمی‌تواند به درستی از یکدیگر تفکیک کرد اما مجموعه مدیریت شهری تلاش کرده در جهت هم‌افزایی و مصلحت مردم بسیاری از مسائل و مشکلات را پیگیری و رفع کند.

وی گفت: متأسفانه در شهرکرد تفریحی، گردشگری و یا تاریخی وجود ندارد که مسافران مراجعه کنند بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود که در سال جدید مسئولان برای ایجاد مکان‌های گردشگری در شهرکرد تلاش کنند.

برای رونق و توسعه صنایع دستی باید چتر حمایتی از سوی مسئولان استان وجود داشته باشد

در ادامه ماشاالله ایزدی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه خاطرنشان کرد: نماینده مردم در شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از آب استان تلاش کرد اما متأسفانه حواشی که وجود دارد اجازه رفع مشکلات آبی را به صورت کامل نداده است.

وی ادامه داد: شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد به جایگاه واقعی خود نرسیده است بنابراین برای رونق و توسعه صنایع دستی باید یک چتر حمایتی از سوی مسئولان ارشد استان وجود داشته باشد و بازارچه صنایع دستی در میدان امامزادگان دوخاتون (س) راه‌اندازی شود.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر گفت: اجرای ادامه کمربندی ۱۵ خرداد نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های متولی و حمایت نماینده مردم در مجلس است تا بتوان بخشی از بار ترافیکی شهر را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه مردم منظریه از وجود مشکلات خسته شده‌اند، افزود: در سال جدید باید تصمیمی مبنی بر رفع مشکلات منظریه به صورت قطعی گرفته شود، همچنین استراحتگاهی در مجاورت بیمارستان کاشانی پیش‌بینی گردد تا مردم که از روستا و شهرهای دور مراجعه می‌کنند، بتوانند در این محل مستقر و استراحت کنند.

ایزدی از نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خواست در سفر رئیس جمهور به استان به عنوان زبان گویای مردم و شورای شهر باشند و مطالبات درخصوص توسعه زیرساخت‌های شهری را اعلام کنند.

به گزارش ایمنا، ایجاد فرهنگسرای شهرداری و پیگیری فناوران دو، از دیگر درخواست‌های اعضای شورای اسلامی شهرکرد از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود.

کد خبر 564440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.