ماجدی: برای حضور بانوان هوادار درحال تلاش هستیم/مجید جلالی حتما بهتر از ما می‌داند!

سرپرست فدراسیون گفت:فعلاً اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است، قطعاً به او ایمان داریم. امیدوارم در آینده نیز بتوانیم با او همکاری کنیم. مطمئن هستمدراگان یکی از مربیانی است که تا به حال روی نیمکت تیم ملی نشسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرشاد ماجدی در جمع خبرنگاران و در حاشیه نشست خبری سرمربی تیم ملی کشورمان، در خصوص حضور بانوان هوادار در بازی فردا اظهار کرد: همکاران ما در حال هماهنگی در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه هستند و امیدواریم فردا این اتفاق را شاهد باشیم.

وی در خصوص حواشی پیش آمده برای اسکوچیچ ادامه داد: فعلاً ایشان سرمربی تیم ملی هستند، قطعاً به اسکوچیچ ایمان داریم. امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با او همکاری کنیم. مطمئن هستم اسکوچیچ یکی از مربیانی است که تا به حال روی نیمکت تیم ملی نشسته است.

سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص صحبت‌های روز گذشته مجید جلالی که مربوط به آغاز پروسه تغییر سرمربی تیم ملی می‌شود افزود: ایشان حتماً بهتر از ما می‌داند!

وی با اشاره به توئیت براتی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون که در خصوص تغییر در نیمکت ایران نوشته شده بود تصریح کرد: این نظرات شخصی است. جلسه هیئت رئیسه برای این موضوع نداشته ایم و باید در این مورد از ایشان سوال کنید.

کد خبر 564429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.