۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
ژاوی دیبالا را دوست ندارد

با قطعی شدن جدایی ستاره آرژانتینی از یوونتوس، شایعات زیادی در خصوص پیوستن وی به بارسلونا شنیده می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پس از کش و قوس‌های فراوان و جلسات متعددی که باشگاه یوونتوس با پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد وی برگزار کرد، بالاخره تکلیف ستاره آرژانتینی مشخص شد و در پایان فصل راه او از بانوی پیر جدا می‌شود.

باشگاه یوونتوس در طول دو سال گذشته بارها با دیبالا و مدیربرنامه‌های او برای امضای قرارداد جدید جلسه برگزار کرد و هر بار طرفین نتوانستند به توافقی دست یابند. یوونتوس مایل نبود مبلغ مورد نظر دیبالا برای تمدید قرارداد را پرداخت کند و این بازیکن آرژانتینی نیز بالاخره بی‌خیال تمدید قرارداد شد تا پس از هفت سال از جمع بیانکونری جدا شود.

پس از پایان فصل جاری، دیبالا به عنوان بازیکن آزاد یوونتوس را ترک خواهد کرد، اما گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که ژاوی، سرمربی بارسلونا او را گزینه مناسبی برای تقویت تیم خوا نمی‌داند و معتقد است که درباره دیبالا و توانایی‌های او غلو شده است.

در حال حاضر باشگاه‌های متعددی از جمله اینتر، ناپولی، پی اس جی، تاتنهام هاتسپر، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا به پائولو دیبالا لینک شده‌اند و بدون شک مقصدی که او به عنوان تیم بعدی خود انتخاب می‌کند برای هواداران فوتبال نیز جذاب است.

با این حال، روزنامه ال ناسیونال و لا گاتزتا دلو اسپورت اصرار دارند که بارسا گزینه‌ای برای لاجویا نخواهد بود، زیرا حتی به عنوان بازیکن آزاد، سرمربی این تیم ژاوی هرناندز، علاقه‌ای به جذب او ندارد. بارسلونا قبلاً فران تورس، آداما ترائوره و پیر امریک اوبامیانگ را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت گرفته تا گزینه‌های هجومی خود را تقویت کند.

تا اینجای فصل، دیبالا در ۲۹ بازی برای یوونتوس ۱۳ گل و ۶ پاس گل به ثمر رسانده اما طبق معمول، درخشش‌های او زیرسایه مصدومیت‌های متعدد قرار گرفته است.

کد خبر 564421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.