۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
اجرای سامانه نشاط ورزشی در اهواز

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز گفت: سامانه نشاط ورزشی در سطح این منطقه اجرا شده است.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شور و نشاط شهری ممکن نیست مگر این‌که این شور و نشاط در میان شهروندان ایجاد شود؛ لذا مدیریت شهری در تلاش برای افزایش نشاط و ایجاد امید در شهروندان است.

وی با بیان اینکه همزمان با بهار طبیعت و عید نوروز شور و نشاط در ایران زمین گسترده شده است و شهروندان در تکاپوی لذت بردن از این ایام هستند، افزود: در سطح منطقه هشت شهرداری اهواز همچون سایر نقاط ایران این شور و نشاط وجود دارد و شهرداری همراه مردم برای ایجاد فضایی مفرح تلاش می‌کند تا نوروز ۱۴۰۱ به یاد ماندنی باشد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز ادامه داد: در طرح‌های استقبال از بهار، برگزاری همایش‌ها و مسابقات ورزشی و جشن‌های مذهبی در دستور کار منطقه هشت قرار گرفت که بخشی از آنها برگزار شد و بعضی دیگر نیز در آینده برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرحی با عنوان سامانه نشاط ورزشی برای ایجاد شور و نشاط به ویژه در کودکان و نوجوانان در سطح کوی مدرس و پارک قیام برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

قنواتی تاکید کرد: در سامانه نشاط ورزشی مسابقات مختلف ورزشی برای کودکان و نوجوانان برگزار و به افراد برتر جوایزی اهدا شد، البته این گونه برنامه‌ها بی‌شک در تمام طول سال و در مناسبت‌های مختلف تحت عنوان مختلف اجرا خواهد شد.

کد خبر 564395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.