رکورد بازدید مسافران نوروزی از باغ‌شهر صفوی شکسته شد

شهردار نجف‌آباد با بیان این که امسال ویژه برنامه‌های نوروزی نجف‌آباد از یادمان شهدا و در کنار مزار شهید حججی آغاز شد، گفت: براساس آمار ثبت شده تا پنجم فروردین‌ماه بیش از ۵۱ هزار نفر از باغ‌شهر صفوی بازدید داشتند که یک رکورد محسوب می‌شود.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از بخش‌های مهم فعالیت ستاد نوروزی شهرداری موضوع اسکان مسافران در باغ بانوان است که با رضایت گردشگران و مسافران نوروزی همراه بوده است، حدود ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر داخلی و خارجی تا پنجم فروردین‌ماه در شهر نجف‌آباد اسکان داشتند که این میزان نسبت به سال‌های قبل از شیوع کرونا، رشد حدود ۴۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی به برگزاری برنامه‌های گسترده و متنوع شهرداری برای ایام نوروز به منظور ایجاد نشاط میان شهروندان و جذب گردشگران اشاره کرد و افزود: تا پنجم فروردین‌ماه بیش از ۵۱ هزار نفر از باغ شهر صفوی بازدید داشتند که این آمار یک رکورد محسوب می‌شود.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: از بیست‌وششم اسفندماه، شش کیوسک راهنمای گردشگران در ورودی‌های شهر مستقر شدند و چندین هزار پک فرهنگی، بروشور راهنمای مسافران و معرفی اماکن گردشگری باغ‌شهر صفوی میان گردشگران توزیع شد.

امامی تصریح کرد: از روزهای پایانی سال گذشته ویژه برنامه‌های متعدد به منظور معرفی نجف‌آباد و جاذبه‌های گردشگری شهر طراحی و اجرا شد، این اقدام نقش به‌سزایی در رشد حضور گردشگران و مسافران نوروزی شهر داشته است و پیش‌بینی می‌شود در ادامه تعطیلات نوروزی شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در زمینه جذب گردشگران و مسافران نوروزی در باغ‌شهر صفوی باشیم.

کد خبر 564346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.