باشگاه به تعهدات خود عمل کرد/"کاله" انگیزه‌های زیادی برای دیدار با ذوب آهن دارد

"رقابت با این باشگاه‌هایی که یک تیم دارند سخت است زیرا بازیکنان خوب خارجی جذب کردند، اما ذوب آهن هم بازیکنان ایرانی خوبی دارد و امیدوارم در کنار هم نتیجه خوبی بگیریم."

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال را با قهرمانی در این دوره به پایان رساند و به عنوان تیم صدر نشین به مرحله پلی‌آف راه پیدا کرد.

گاندوها در مرحله نخست پلی‌آف رو در روی صنایع هرمزگان قرار گرفتند که در دوبازی متوالی مقابل این تیم به پیروزی رسیدند و اجازه ندادند کار به بازی سوم کشیده شود.

شاگردان کوهیان در مرحله دوم پلی‌آف حریف کاله شدند، این تیم به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله پلی‌آف راه پیدا کرد. کاله در مرحله نخست پلی‌آف مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد قرار گرفت که بازی اول را مقابل این تیم واگذار کرد، اما با پیروزی در دوبازی بعدی مجوز حضور در مرحله دوم پلی‌آف را دریافت کرد.

ذوب آهن و کاله سه شنبه _نهم فروردین ماه_ از ساعت ۱۹ به مصاف یکدیگر می‌روند. در بازی‌های نخست مرحله دوم پلی‌آف شیمیدر، شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند، لازم به ذکر است که در این مرحله تیم‌ها سه بار رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

باشگاه به تعهدات خود عمل کرد/ "کاله" انگیزه‌های زیادی برای دیدار با ذوب آهن دارد

خبرنگار ایمنا، گفت و گویی با محمدرضا اکبری بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن داشته که در ادامه می‌خوانید:

در مرحله پلی‌آف موفق شدید در دوبازی متوالی صنایع هرمزگان را شکست دهید تا ادامه این رقابت به بازی سوم کشیده نشود، نظر شما راجع به این دو دیدار چیست؟

مسابقات پلی‌آف با مسابقات گروهی متفاوت است. تیم‌ها بدون توجه به رتبه‌ای که در مرحله مقدماتی لیگ به دست آوردند هر چه که در توان دارند را به نمایش می‌گذارند تا پیروز شوند زیرا پلی‌آف راه برگشت ندارد. در مسابقه اول مقابل صنایع هرمزگان به دلیل شرایطی که وجود داشت بازی سخت شد و تمرکز تیم ما بهم ریخت، اما به پیروزی رسیدیم. در مسابقه دوم تمرکز داشتیم و برنده هم شدیم.

در بازی دوم مقابل صنایع هرمزگان پرتاب‌های سه امتیازی موفق داشتید، برای بازی با کاله از این برنامه استفاده می‌کنید؟

بازیکنان تیم شوتیست هستند که در بازی با صنایع هرمزگان از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کردند. در این بازی همه تیم خوب و کامل بودند، بعضی از لحظه‌ها اشتباهاتی داشتیم ولی در آخر نتیجه خوبی گرفتیم.

بازی با کاله را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

کاله تیم قوی است و انگیزه زیادی دارد که کار ما به مراتب سخت‌تر از مرحله قبل است. در این مدت زمان کم روی اشتباهاتمان تمرین کردیم، امیدوارم مصدوم هم نداشته باشیم و همه بازیکنان با سلامتی کامل مسابقات را تمام کنند.

باشگاه به تعهدات خود عمل کرد/ "کاله" انگیزه‌های زیادی برای دیدار با ذوب آهن دارد

تیم بسکتبال ذوب آهن در دور مقدماتی درگیر مصدومیت بازیکنانی از جمله شما، سهراب نژاد و ارسلان کاظمی شد، آیا برای این مرحله مصدوم دارید؟

مصدومیتی که بازیکنان تیم نتوانند بازی نکنند، نداریم اما یکسری مصدومیت‌های جزئی است که با کمک دکتر تیم و تدابیری کادر فنی به مرور زمان بهتر می‌شوند تا همه بازیکنان را با سلامتی کامل برای بازی آینده داشته باشیم.

باشگاه ذوب آهن مبلغ قراردادی را که قول داده بود پرداخت کرده است یا خیر؟

باشگاه طبق تعهداتی که در قرارداد داشته پیش رفته است و پول ما را پرداخت کردند، جا دارد از مدیریت باشگاه و اعضای کادر فنی تشکر کنیم که تلاش کردند تیم دغدغه‌ای نداشته باشد.

تیم‌های مثل شهرداری گرگان و مهرام برای قهرمانی هزینه زیادی انجام دادند، به نظر شما ذوب آهن شانس قهرمانی دارد؟

با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم، بازیکن خارجی جذب نکردیم و تیم‌هایی که اسم بردید یک تیم ورزشی دارند. شهرداری گرگان فقط تیم بسکتبال دارد که مدیریت یک الی دو تیم راحت تر از مدیریت یک مجموعه ورزشی است. رقابت با این باشگاه‌هایی که یک تیم دارند سخت است زیرا بازیکنان خوب خارجی جذب کردند، اما ذوب آهن هم بازیکنان ایرانی خوبی دارد و امیدوارم در کنار هم نتیجه خوبی بگیریم.

و اما حرف آخر؟

هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم و تعریف‌های بیش از حد نباید ما را گول بزند، پیروزی‌هایی که به دست می‌آوریم برای بالا بردن روحیه تیم خوب است اما آن چیزی که ما بازیکنان در خود می‌بینیم و توانایی‌هایی که داریم، خیلی بیشتر است و باید بیشتر تلاش کنیم.

گفت‌وگو از: کیمیا گلپیرا_خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 564298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.