آموزش کارآفرینی در سوئد به کمک ایده‌پردازان

بسیاری از مردم رؤیای افتتاح یک کافه را در سر می‌پرورانند، اما نمی‌دانند چگونه آن را انجام دهند؛ مقامات سوئدی با برگزاری یک رویداد خاص قصد دارند افراد را با فرآیند به راه‌انداختن کسب و کار آشنا کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر گوتنبرگ سوئد اعلام کرده است که روزی را تحت عنوان «کافه و رستوران‌داری را شروع کن» در ۲۱ آوریل برای افرادی برگزار می‌کند که درباره روند ورود به صنعت غذا و کارآفرینی کنجکاو هستند. با این ابتکار، مقامات محلی مشتاق هستند تا از ساکنان دعوت کنند که روحیه ماجراجویانه خود را به کار ببندند و به آنها کمک کنند تا درباره مراحل اداری لازم که همیشه با شروع یک تجارت جدید انجام می‌شود، آگاهی بیشتری پیدا کنند.

مهم نیست که فرد آرزوی راه اندازی چه کسب و کاری را دارد، انجام درست آن مهم است. برای هر شخصی که قصد دارد یک کافه، رستوران، کامیون غذا، رستوران، کیترینگ یا فست‌فود راه‌اندازی کند، مقامات زیادی وجود دارد که باید با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

آموزش کارآفرینی در سوئد به کمک ایده‌پردازان

در گوتنبرگ، تعداد زیادی کافه و رستوران وجود دارد. شهر نیز به سرعت در حال رشد است و فضای لازم برای کارآفرینی‌های بیشتری وجود دارد.

این روز با سخنرانی متز جانسون، یک کارآفرین موفق و مؤسس کافه‌های زنجیره‌ای Da Matteo، آغاز خواهد شد. متز اولین کافه خود را در سال ۱۹۹۵ راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون تعدادی رستوران و کافه را در منطقه راه اندازی و توسعه داده است که اغلب بر پایداری تمرکز دارد.

آموزش کارآفرینی در سوئد به کمک ایده‌پردازان

با حضور در این رویداد، شرکت‌کنندگان متوجه خواهند شد که در فرآیند درخواست چه مواردی لازم است و می‌توانند یک مطالعه موردی را با کارآفرینان دنبال کنند و متوجه شوند که تجربه آن‌ها برای ایجاد یک تجارت چگونه بوده است. سازمان‌های مختلفی نظیر مالیات، محیط زیست، شهرسازی، راهنمایی و رانندگی، پلیس و برنامه‌ریزی شهر از جمله فعالانی هستند که در این رویداد حضور دارند. قرار است برخی از فعالان و مشاوران تجاری نیز در محل حاضر باشند تا به افراد در ایده کسب و کارشان کمک کنند.

کد خبر 564267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.