۸۴۰ هزار نفر ساعت کار بی‌وقفه برای تمیزی اصفهان در نوروز

مسئول امور هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از رکورد کم‌سابقه مدیریت شهری اصفهان در نظافت و آراستگی شهر پیش از فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: برای نظافت کلانشهر اصفهان و زیبایی دوچندان آن پیش از فرا رسیدن نوروز، حدود ۸۴۰ هزار نفر ساعت، تلاش مستمر انجام شده است.

امیرحسین خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از پیش از آغاز نوروز و آغاز بهار طبیعت، ۲۸۰۰ نفر نیروی پرتلاش در حوزه خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان، طی ۳۰ روز کاری و هر روز حدود ۱۰ ساعت به نظافت، آراستگی و رفت و روب شهر مشغول شده‌اند که چنین اقدامی در نوع خود، کم‌سابقه است.

وی با بیان اینکه برای زیبایی و نظافت شهر، هزار دستگاه خودرو در بیش از ۲۰۰ محله مشغول به فعالیت بوده‌اند، تصریح کرد: نظافت و تمیزی شهر یکی از رسالت‌های اصلی شهرداری‌هاست و از آنجایی که کلانشهر اصفهان به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور مورد توجه مسافران نوروزی است، امسال همتی والا برای آراستگی هرچه بیشتر اصفهان به کار گرفته شد.

مسئول امور هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر، در شهر اصفهان روزانه مساحتی بیش از ۴۵ میلیون مترمربع به وسیله نیروی انسانی و ماشین‌آلات مکانیزه مورد نظافت و رفت و روب قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در ایام نوروز بیش از ۲۴۰۰ نفر پاکبان و بیش از ۱۵۰۰ باغبان به صورت روزانه برای نظافت شهر و حفظ و نگهداری فضای سبز اصفهان تلاش می‌کنند.

کد خبر 564248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.