۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
لیست نهایی خریداران چلسی مشخص شد

فرآیند خرید باشگاه چلسی به مراحل پایانی خود نزدیک شده و چند گزینه بیشتر روی میز باقی نمانده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پس از کش و قوس‌های فراوان و اتفاقات غیرمنتظره ای که برای رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی پس از جنگ روسیه و اوکران اتفاق افتاد، انتقال مالکیت و فروش باشگاه چلسی به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.

تاد بوهلی، سرمایه دار آمریکایی و کنسرسیومی به ریاست سباستین کو و سر مارتین بروتون در لیست کوتاه منتشر شده از خریداران احتمالی باشگاه چلسی حضور دارند. گفته می‌شود که خانواده ریکتز که مالک تیم بیسبال MLB شیکاگو کابز هستند نیز در این لیست حضور دارند و چهارمین نامی که به مرحله بعدی فرآیند خرید راه یافته، مالک بوستون سلتیکس، استفان پاگلیوکا است.

در حال حاضر پیش بینی می‌شود که تاد بوهلی و کنسرسیومی که سباستین کو و سر مارتین بروتون رهبری می‌کنند، گزینه‌هایی هستند که شانس بیشتری برای خرید باشگاه چلسی دارند. با این حال بوهلی پیشنهادی کمتر از ۲.۵ میلیارد پوند ارائه کرده و احتمالاً اختلافات کنونی نیز بر سر مبلغ نهایی است.

نکته جالب توجه این است که ثروت شخصی پاگلیوکا، یکی از مشتریان باشگاه چلسی حدود سه میلیارد پوند تخمین زده می‌شود و او برای خرید باشگاه لندنی مایل است بخش زیادی از کل سرمایه خود را خرج کند.

کنسرسیوم‌ها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت‌های اولیه خود را با ورود به مرحله بعدی فرآیند خرید افزایش دهند و اساساً مرحله پایانی فروش چلسی، یک مزایده میان مشتریان اصلی و صاحب‌نام خواهد بود.

کد خبر 564208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.