ایجاد گذرگاه نوروزی در باغ ۳۳ هکتاری رامسر

شهردار رامسر از ایجاد گذرگاه نوروزی در باغ ۳۳ هکتاری این شهر خبر داد.

علی امینی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گذرگاه نوروزی رامسر و نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در محوطه باغ ۳۰ هکتاری که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، ستاد تسهیلات سفر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با هدف ایجاد فضای شاد و خاطره‌انگیز برای شهروندان و مسافرین نوروزی فراهم شده است.

وی افزود: جشنواره گذرگاه نوروزی همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع با حضور هنرمندان بومی و اجرای برنامه رادیویی تی ته در باغ ۳۳ هکتاری در حال اجرا است.

شهردار رامسر خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی با عنوان گذرگاه فرهنگی نوروز شامل غرفه‌هایی از صنایع دستی شهر با اجرای زنده و معرفی محصولات در این گذرگاه نوروزی دایر شده است.

امینی‌شاد گفت: اجرای هر شب جنگ شبانه با حضور هنرمندان شاخص رامسری شامل موسیقی محلی، موسیقی پاپ، شعبده‌بازی، استندآپ کمدی و مسابقه برای همه سنین، اجرای جشنواره غذا و شیرینی محلی، اجرای جشنواره بازی‌های بومی و محلی، برگزاری برنامه‌های موسیقی محلی، سنتی و پاپ، مسابقه نقاشی کودکان در دو بخش ویژه کودکان رامسری و کودکان مسافران نوروزی از اهم برنامه‌های گذرگاه نوروزی ۱۴۰۱ رامسر است.

کد خبر 564190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.