افزایش سرعت اصلاح و آسفالت معابر در سال جدید

شهردار چالوس گفت: شهرداری چالوس در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ حدود ۶۰ تن آسفالت گرم جهت لکه‌گیری و ترمیم معابر شهر را در قالب طرح استقبال از بهار انجام داده است و در صدد است سال جدید سرعت اصلاح و آسفالت معابر شهر را افزایش دهد.

مسعود یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مدیریت شهری چالوس برای آبادانی و پیشرفت شهر تمام توان خود را به کار می‌گیرد، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۴۶ کوچه در شهر چالوس بیس‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی بهینه و مناسب و کسب رضایتمندی مردم از اولویت‌های مدیریت شهری چالوس است، افزود: شهرداری چالوس در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ حدود ۶۰ تن آسفالت گرم جهت لکه‌گیری و ترمیم معابر شهر را در قالب طرح استقبال از بهار انجام داده است.

شهردار چالوس از خرید ۲۵ تن آسفالت سرد در روزهای اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوایی و نامساعد بودن شرایط جوی در آغاز تعطیلات نوروزی و تعطیلی کارخانه‌های آسفالت، ادامه عملیات ترمیم و اصلاح معابر با آسفالت گرم همزمان با پایان تعطیلات نوروزی با قوت پیگیری می‌شود.

یعقوبی تصریح کرد: در راستای تداوم سیاست‌های عمرانی شهرداری چالوس در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی و با هدف بهسازی معابر حدود ۲۰۰ تن مخلوط نیز طی ۱۰ روز گذشته استفاده شده است.

راه‌اندازی چراغ راهنمای میدان کاسپین از دومین روز سال جدید

وی با اشاره به حضور گسترده مسافران و گردشگران در شهر چالوس، گفت: با تأکید فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان به‌منظور روان‌سازی تردد خودروها در میدان کاسپین (خط هشت)، چراغ راهنمایی و رانندگی در این میدان با پیگیری‌های صورت گرفته رفع عیب شد و از دوم فروردین‌ماه راه‌اندازی شده است.

شهردار چالوس با بیان اینکه یکی از چالش‌های مهم در این زمینه قطعی برق و خاموشی چراغ راهنمایی در این تقاطع بود، افزود: با توجه به اینکه ایجاد گره‌های ترافیکی، اختلال در عبور و مرور وسایل نقلیه و نبود ایمنی تردد عابران پیاده از مشکلات فراروی این میدان بود با راه‌اندازی چراغ راهنمایی عیوب مذکور مرتفع می‌شود.

کد خبر 564182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.