هری کین دومین گلزن برتر تاریخ انگلیس شد

مهاجم انگلیسی موفق شد یک بار دیگر برای تیم ملی کشورش رکوردشکنی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هری کین بازیکن ۲۸ ساله تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام اکنون تنها چهار گل از رکورد برترین گلزن تاریخ سه شیرها یعنی تیم ملی کشورش فاصله دارد.

کین با گلزنی از روی نقطه پنالتی مقابل سوئیس موفق شد از رکورد سر بابی چارلتون به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ انگلیس عبور کند و حالا تنها وین رونی در رده‌بندی تاریخ از مهاجم تاتنهام جلوتر است. او در حالی برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد که بازی برابر سوئیس با تساوی یک بر یک دنبال می‌شود و گل او از روی نقطه پنالتی باعث شد تا در نهایت انگلیس برنده مسابقه شود.

در حال حاضر وین رونی، اسطوره منچستر یونایتد با ۵۳ گل در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ انگلیس قرار دارد و دور از انتظار نیست که هری کین به زودی بتواند رکورد این بازیکن را نیز بشکند و نام خودش را به عنوان برترین گلزن تاریخ کشورش جاودانه کند.

کین در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد شش گل به ثمر رساند و کفش طلای مسابقات را با رسیدن سه شیرها به نیمه نهایی به دست آورد. او همچنین چهار گل دیگر در یورو ۲۰۲۰ سال گذشته به ثمر رساند و امیدوار است که روند خوب گلزنی خود در مسابقات مهم را ادامه داده و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز گلزن اول تیمش باشد.

هری کین پس از شکستن رکورد چارلتون گفت: شکست در فینال قبلی برای ما دردناک بود و همه از ما انتظارات بالایی دارند. با عطش بیشتری به کار خود ادامه می‌دهیم تا در جام جهانی بتوانیم بدرخشیم. به نظر می‌رسد که ما هر سال در حال پیشرفت هستیم و امسال نیز تفاوتی همین‌طور است. تلاش می‌کنیم تا گام‌های بلندتری برای تبدیل شدن به یکی از بهترین تیم‌های تاریخ تیم ملی انگلیس برداریم.

کد خبر 564179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.