اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در شهر اصفهان

مسئول کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این‌که امسال در کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر، متمرکز شدن برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است، گفت: بر این اساس در هفت نقطه در سطح شهر پروژه‌های اصلی تعریف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید امامی امروز _یکشنبه، هفتم فروردین‌ماه_ در سومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این‌که امسال در کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر، متمرکز شدن برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفت، اظهار کرد: بر این اساس در هفت نقطه از سطح شهر پروژه‌های اصلی تعریف شد به طوری که ۹۰ دقیقه در باغ غدیر با محوریت تفریح و سرگرمی اجرایی و بیش از ۱۳۰ عنوان بازی در این برنامه ارائه می‌شود و هر روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ این برنامه اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که در میدان امام علی (ع)، اصفهان قدیم در قالب نمایش با حضور بیش از ۱۵۰ هنرور بازسازی شد، گفت: عنوان این برنامه ۱۰ قرن بود که استقبال خوبی از آن شده است.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در کوه صفه و میدان امام (ره) با هدف بسترسازی برای حضور خانواده‌ها برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود و هر بعدازظهر یک رویداد کوتاه در این مکان‌ها به اجرا گذاشته می‌شود.

امامی با بیان این‌که در سه روز گذشته مسابقات چوگان و در ادامه ورزش‌های باستانی در میدان امام (ره) برگزار می‌شود، اضافه کرد: در محور تخت فولاد امسال بر برنامه‌های گردشگری معنوی تاکید شده است و خدمات گسترده‌ای در این مکان ارائه می‌شود که جزئیات آن در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی شده است و در محور گلستان شهدا هم هر شب یکی از شهدای اصفهان معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: در ناژوان نیز برنامه‌هایی از جمله پایش سلامت و مشاوره تغذیه در ساعت ابتدای روز و برنامه‌های مهیجی در بعدازظهرها ارائه می‌شود که این برنامه‌ها مخاطبان قابل توجهی داشته است.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این‌که برنامه سال تحویل در گلستان شهدا و سال تحویل با حضور بیش از ۴۰ هزار مخاطب اجرایی شد، گفت: امسال در شش موزه خدمت‌رسانی شده است و در صفحه «موزه‌گرد» به طور ویژه درباره این موزه‌ها و برنامه‌هایی که در آن اجرا می‌شود، اطلاع‌رسانی شده است.

کد خبر 564163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.