شرط مهم چلسی پیش پای خریداران احتمالی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _شنبه، هفتم فروردین ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

شرط مهم چلسی پیش پای خریداران احتمالی!

سان:

آرسنال در رقابت با منچستریونایتد برای جذب یوری تیلمانز هافبک تیم لسترسیتی؛ پیشتاز است زیرا ستاره لستر اذعان کرد که می‌خواهد در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

تیم فوتبال بارسلونا خود را از رقابت برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم بوروسیا دورتموند خارج کرده است.

به خریداران بالقوه چلسی این فرصت داده می‌شود تا قبل از پرداخت ۲.۵ میلیارد پوندی، با توماس توخل، سرمربی و مارینا گرانوفسکایا اجرایی و ۴۷ ساله روسی چلسی؛ مذاکره کنند.

جورج کلونی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده مشهور آمریکایی، به هواداران دربی کانتی (تیم دسته دوم انگلیس) گفته است که دوست دارد با خرید باشگاه و رهایی از خطر کسر امتیازهای دیگر؛ به سرمربی این تیم (وین رونی) کمک کند.

"گراهام استک" دروازه‌بان سابق آرسنال که سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ در این تیم عضویت داشت، از دوران بازنشستگی خارج شده و حالا برای تیم دسته هفتمی "چشام یونایتد" بازی می‌کند.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است که پروژه سوپرلیگ اروپا "به دور از منحل شدن" است، این یعنی اینکه باشگاه‌های حاضر در این لیگ، همچنان امیدوارند که این پروژه به سرانجام برسد.

میل:

کریستال پالاس برای اولین بار از زمانی که گروه استیو پریش باشگاه را در سال ۲۰۱۰ به عنوان باشگاهی جانبی در نبرد برای تصاحب چلسی خریداری کرد، می‌تواند مالکیت اکثریت جدیدی داشته باشد.

روابط اتحادیه فوتبال انگلیس با دولت این کشور، در طول هفته‌ای سخت، با گاف بوریس جانسون (نخست وزیر) در روز پنجشنبه که گفته بود: "اوکراین باید یورو ۲۰۲۸ را برگزار کند"، تیره شده است؛ درست چند ساعت پس از این‌که انگلیس و ایرلند رسماً قصد خود را برای پیشنهاد مشترک برای این مسابقات اعلام کردند.

لورن کوشیلنی، کاپیتان سابق آرسنال، پس از ترک بوردو در ژانویه، بازنشستگی خود را از فوتبال تأیید کرد و با استفاده از بیانیه خود، به شدت اتهامات "تکان دهنده" مبنی بر رفتار نژادپرستانه اولتراهای باشگاه را رد کرد.

شرط مهم چلسی پیش پای خریداران احتمالی!

پائولو دیبالا مهاجم یوونتوس می‌تواند به عنوان جانشین لائوتارو مارتینز به رقیب سرسخت بیانکونری، اینترمیلان برود، زیرا قهرمان سری آ آماده می‌شود تا از شر الکسیس سانچز و آرتورو ویدال خلاص شود تا بودجه قراردادهای تابستانی را تامین کند.

کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، در بحبوحه تهاجم روسیه به این کشور، از ۳۰ پناه‌جوی اوکراینی در عمارت خود در پاریس استقبال پذیرایی کرد.

باشگاه تاتنهام انگلیس در حال مذاکره با باشگاه آمریکایی اورلاندو سیتی در مورد رسمی کردن یک قرارداد نقل و انتقال بازیکن در سطح تیم جوانان است.

تلگراف:

اصرار چلسی مبنی بر اینکه برنده‌های مناقصه برای خرید باشگاه، باید حداقل یک میلیارد پوند برای سرمایه‌گذاری در آینده را متعهد شوند، کارمزد جمع‌آوری‌شده توسط Raine، (بانک مسئول فروش) را حتی بیشتر خواهد کرد.

شرط مهم چلسی پیش پای خریداران احتمالی!

میرر:

ولوز قصد دارد قرارداد جدیدی را به روبن نِوِس هافبک خود پیشنهاد بدهد تا از علاقه‌مندی‌های آرسنال و منچستریونایتد به او برای نقل و انتقالات جلوگیری کند، اما اگر او از متعهد بودن به باشگاه امتناع کند، سران باشگاه از بازیکن ارزشمند خود پول نقد خواهد کرد.

گروهی از هواداران سه شیرها، هری کین بازیکن تیم ملی و باشگاه تاتنهام را به دلیل صحبت در مورد نگرانی‌های حقوق بشر در قطر، در حالی که کمتر از یک هفته به قرعه‌کشی جام جهانی باقی مانده است، مورد حمایت قرار دادند

خورشید اسکاتلند:

آلفردو مورلوس، مهاجم تیم فوتبال گلاسکو رنجرز اسکاتلند، ممکن است پس از تأیید مصدومیت از ناحیه ران، بازی بعدی اولد فرم (بازی بین رنجرز و سلتیک) را از دست بدهد.

کد خبر 564156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.