آماده‌باش شبانه‌روزی برای پاکسازی منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به منظور ایجاد انسجام و همپوشانی مناسب و برخورداری محلات از خدمات شهرداری، طی یک عملیات جهادی و گسترده تعداد ١٢٠ نیروی خدمات شهری در اکیپ‌های منسجم و گروهی نظافت و پاکسازی محلات را انجام دادند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به دو بنای تاریخی منارجنبان و کوه آتشگاه و همجواری با پارک ناژوان این منطقه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است به همین منظور ۱۲۰ نیروی خدمات، دو دستگاه جدول‌شور، چهار دستگاه زباله‌کش و چهار دستگاه ماشین جاروب به حالت آماده‌باش تا پایان سیزدهم فروردین در سه شیفت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت کارگران خدمات شهری با به‌کارگیری ماشین جاروب مکانیزه تمام معابر اصلی و بلوارهای این منطقه پاکسازی شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اعلام این‌که فقط در ماه پایانی سال گشته ۲۰ تن نخاله‌های ساختمانی در سطح این منطقه جمع‌آوری شد، گفت: منطقه ۹ به دو بلوک زرد و سبز تقسیم شده است و طبق برنامه هر شب ۳۲ تن زباله جمع‌آوری می‌شود که در شب‌های پایانی سال ۱۴۰۰ این میزان به ۶۰ تن زباله در هر شب رسید.

وی گفت: به منظور ایجاد انسجام و همپوشانی مناسب و برخورداری محلات از خدمات شهرداری طی یک عملیات جهادی و گسترده تعداد ١٢٠ نیروی خدمات شهری در اکیپ‌های منسجم و گروهی در قالب پسماند، زباله و دستگاه مکانیزه جاروب در محلات حضور یافتند و نظافت و پاکسازی محلات را با اموری از قبیل لایروبی جوی‌ها، امحای حیوانات موذی، نخاله‌برداری و پاکسازی معابر انجام دادند.

قاضی‌عسگر ضمن قدردانی از تلاش‌های تمام عوامل شهرداری در بخش‌های مختلف، فراهم کردن محیط مناسب و زیبای زندگی شهری برای شهروندان را مستلزم مشارکت آنها در ارتقای کیفیت عملکرد شهروندان دانست و گفت: شهروندان باید با نیروهای پاکبان جهت نظافت محلات و مهم‌تر از آن پاکیزه نگه داشتن محیط بعد از نظافت، مشارکت داشته باشند.

کد خبر 564122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.