دانلود سریال شب های مافیا 4 فصل 1 اول قسمت 2 دوم (شبهای مافیا سری چهارم) با حجم رایگان

دانلود سریال شب های مافیا 4 فصل 1 اول قسمت 2 دوم، دانلود قسمت دوم شب های مافیا سری چهارم  فصل 1، دانلود قسمت 2 شبهای مافیا 4 فصل اول با حجم رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر اسا.

به گزارش ایمنا سریال مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

************************

برای دانلود قسمت ۲ فصل ۱ شب های مافیا ۴ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود شب های مافیا ۴ فصل ۱ قسمت ۲

************************

داستان سریال شب های مافیا ۴

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» «محمدرضا علیمردانی» بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از ۱۲ بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با ۲ گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

درباره سریال شب های مافیا ۴

سریال شب های مافیا ۴ به کارگردانی سعید ابوطالب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال علی اوجی، علیرضا خمسه، سیامک صفری، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، رامین راستاد، علی اوسیوند، کاوه سماک باشی، وحید آقاپور، معین زندی و سیدبشیر حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود سریال شب های مافیا 4 فصل 1 اول قسمت 2 دوم (شبهای مافیا سری چهارم) با حجم رایگان

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

در صورت تمایل به دانلود فیلم به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس https://filmino.me ارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 564112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.