خدمت‌رسانی ۱۱۰ نیروی شهرداری در قالب کمیته فرهنگی و اجتماعی

مسئول کمیته اداری و سرمایه انسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه بیشترین نفرات این ستاد منطقه هفت و ناژوان فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته فرهنگی و اجتماعی این ستاد نیز با ۱۱۰ نفر بیشترین نیروی انسانی را در اختیار دارد.

منصور سلطانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کمیته اداری و سرمایه انسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، یکی از کمیته‌های ده‌گانه این ستاد است و وظیفه تأمین و ساماندهی نیروهای انسانی برای خدمت‌رسانی به گردشگران، نظارت و ارزیابی بر فعالیت نیروهای انسانی و جبران خدمت آنها را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: ستاد نوروزی خدمات سفر شهر اصفهان از بیست‌وششم اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری فعالیت می‌کند و ۴۵۴ از کارکنان شهرداری اصفهان در این مدت به‌صورت ۲۴ ساعته و در سه شیفت‌کاری خدمت‌رسانی می‌کنند.

مسئول کمیته اداری و سرمایه انسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به محل فعالیت ۴۵۴ نیروی فعال شهرداری در این ستاد، خاطر نشان کرد: این کارکنان در ۱۶ ستاد اجرایی مختلف و کمیته‌های ده‌گانه این ستاد فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین نفرات در ستادهای اجرایی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ستاد اجرایی منطقه هفت و ناژوان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: کمیته فرهنگی و اجتماعی این ستاد نیز با ۱۱۰ نفر بیشترین نیروی انسانی را در اختیار دارد.

کد خبر 564108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.