بهره‌برداری از اپلیکیشن جامع گردشگری شهرستان نطنز

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: اپلیکیشن جامع گردشگری شهرستان نطنز پس از چندین سال انتظار با پیگیری‌های مجدانه، همت و تلاش شبانه‌روزی رونمایی شد و به بهره‌برداری رسید.

حسین یزدانمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از چندین سال انتظار با پیگیری‌های مجدانه، همت و تلاش شبانه‌روزی تیم مدیریت میراث فرهنگی، و گردشگری، مساعدت و حمایت‌های مدیران تأسیسات گردشگری سطح شهرستان نطنز، اپلیکیشن جامع گردشگری شهرستان نطنز رونمایی شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: به منظور رفاه حال عموم هموطنان که به شهرستان تاریخی نطنز سفر می‌کنند، سایت جامع گردشگری با کد QR به راحتی در دسترس قرار گرفت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز خاطرنشان کرد: سایت جامع گردشگری با هدف معرفی اماکن تاریخی، مذهبی، جاذبه‌های گردشگری، طبیعت گردی، صنایع دستی و سوغات، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، بوم گردی‌ها، کمپ‌ها، مراکز پذیرایی، موزه‌های بخش دولتی و خصوصی، رویدادهای مهم، اخبار روز و اطلاعات خدمات گردشگری دیگر نظیر امداد و نجات، جایگاه سوخت، دفاتر گردشگری و تعمیرگاه‌ها، از امروز با موقعیت مکانی در نقشه در دسترس گردشگران است.

کد خبر 564089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.