انجام ۲۷ هزار مأموریت فوریت‌های پلیسی

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: سال ۱۴۰۰ حدود ۲۷ هزار مأموریت فوریت‌های پلیس در گلپایگان انجام شده است.

سرهنگ علی سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ارتقای خدمات‌دهی به مردم در اولویت کاری پلیس است، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ فرماندهی انتظامی گلپایگان در میان شهرستان‌های استان در زمینه رضایتمندی مردم، در رتبه برتر قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام ۲۷ هزار مأموریت فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در سال ۱۴۰۰ در گلپایگان، افزود: با توجه به حجم بالای تماس‌ها و بعد مسافت سعی داریم مأموریت فوریت‌های پلیسی به موقع انجام شود.

فرمانده انتظامی گلپایگان خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۲ هزار ۳۶۷ فقره احکام قضائی در حوزه کلانتری و پاسگاه‌ها انجام شده است.

سرهنگ سبحانی با اشاره به تشکیل هفت هزار و ۲۵ فقره پرونده قضائی در سال ۱۴۰۰ در گلپایگان، تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و ۷۴۷ فقره پرونده از طریق مشاوره و مددکار اجتماعی پلیس منجر به صلح و سازش شده است.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۲ هزار نفر به کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان و همین تعداد به پلیس راهور، پلیس اطلاعات و سایر بخش‌ها مراجعه کردند.

فرماندهی انتظامی گلپایگان تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ در پلیس راهنمایی و رانندگی گلپایگان، هزار و ۸۸۰ دستگاه خودرو تعویض پلاک، ۳۵۶ دستگاه موتورسیکلت شماره‌گذاری، ۱۲۶ دستگاه تراکتور شماره‌گذاری و ۲۲ دستگاه تاکسی تعویض پلاک شده است.

سرهنگ سبحانی افزود: دو هزار و ۱۶۵ نفر گواهی‌نامه پایه یک، دو و سه و گواهی‌نامه موتورسیکلت دریافت کردند و ۶۷۳ نفر برای تعویض گواهینامه و صدور المثنی مراجعه داشتند.

کد خبر 564088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.