شهرداری خوانسار الکترونیک می‌شود

شهردار خوانسار گفت: سال ۱۴۰۱ تصمیم داریم گام‌های اولیه را به سمت شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند برداریم.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا؛ اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ تصمیم داریم گام‌های اولیه را به سمت شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند برداریم.

وی افزود: اقداماتی در زمینه کسب درآمدهای پایدار شهرداری با استفاده از توان مشاوران و کارکنان فنی شهرداری انجام خواهیم داد و حرکت در این مسیر افق برنامه‌های ما در شهرداری خوانسار خواهد بود.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: شهرداری از لحاظ مالی بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان بدهی داشت که بخشی از آن پرداخت شده است اما هنوز بدهی‌های سنگینی بر دوش شهرداری است.

احمدی ادامه داد: برای سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا بتوانیم با همکاری شهروندان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر بر مشکلات فائق بیاییم و خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری خوانسار از محل ملی ردیف بودجه ندارد، تصریح کرد: از سهم بودجه‌های استانی ردیف‌هایی در نظر می‌گیرند که تخصیص آنها بسیار کم است، بودجه‌های پرداختی به شهرداری‌ها معمولاً از محل توازن است که با توجه به مشکلات مالی دولت، میزان تخصیص اندک است.

شهردار خوانسار گفت: سال ۱۴۰۰ بودجه استانی شهرداری خوانسار تنها ۲۵ درصد محقق شده است، یعنی حدود ۶۵۰ میلیون تومان که اصلاً قابل گفتن نیست. شهرداری‌ها مظلوم واقع شده‌اند و نیازمند توجه و نگاه ویژه هستند.

کد خبر 564081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.