افزایش ارائه خدمات در پایانه‌های ورودی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان این‌که خطوط پایانه‌های امام رضا (ع)، معراج و راه‌آهن به عنوان مبادی شهر تقویت شده‌ است، گفت: جهت تسهیل دسترسی زائران به حرم مطهر رضوی، سرویس‌دهی ویژه از بوستان غدیر به مقصد پایانه امام رضا(ع) نیز به‌صورت رفت و برگشت راه‌اندازی شده است.

علی‌اصغر نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام نوروز و در راستای رفاه حال زائران و مجاوران امام رضا (ع)، تقویت خطوط اتوبوسرانی منتهی به حرم مطهر قبل و بعد از نمازهای یومیه و ارائه سرویس ویژه به مراکز عمده خرید در دستور کار سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که خطوط پایانه‌های امام رضا (ع)، معراج و راه‌آهن که مبادی ورودی شهر مشهد محسوب می‌شوند و با ازدحام زائران روبه‌رو هستند تقویت شده است، افزود: سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا نیز همه روزه از پایانه انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: جهت تسهیل دسترسی زائران به حرم مطهر رضوی، سرویس‌دهی ویژه از بوستان غدیر به مقصد پایانه امام رضا (ع) به‌صورت رفت و برگشت نیز راه‌اندازی شده است و زائران با استفاده از خط یک BRT می‌توانند به حرم مطهر عزیمت کنند.

کد خبر 563952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.