بانوان جبران کردند؛ آقایان دبل

تیم‌های ملی بسکتبال سه نفره ایران دیدار دومشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات انتخابی جام‌جهانی بسکتبال سه‌نفره در دوحه قطر کلید خورده و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان امروز در دو دیدار مقابل رقبای خود به میدان رفتند که نتیجه آن دو پیروزی برای مردان و یک پیروزی برای بانوان ملی‌پوش کشورمان شد.

تیم‌ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی بسکتبال سه نفره رده سنی آزاد در دوحه قطر با ترکیب زیر ۲۳ سال جهت جوانگرایی به استقبال حریفانشان رفت.

تیم‌ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در دیدار مقابل نیوزلند ۲۰ بر ۱۱ شکست خورد؛ اما در دیدار دوم مقابل قطر میزبان مسابقات به برد قاطعانه ۲۱ بر ۳ رسید.

با این نتایج تیم‌ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران به جمع چهار تیم برتر راه یافت و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان تیم اول گروه دوم می‌رود.

این بازی ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه فردا شنبه ششم فروردین‌ماه برگزار می‌شود. همچنین قراقستان و نیوزلند برگزار کننده دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی هستند.

تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران با ترکیب «نگین رسولی»، «فاطمه آقازادگان»، «غزل محسنی» و «آیدا گلمحمدی» و مدیرفنی «افسانه حسن نایبی» و با سرمربیگری «نیکا بیک‌لیک‌لی» راهی این مسابقات شده است.

گفتنی است تیم قهرمان این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی را کسب خواهد کرد.

در سمت دیگر، تیم‌ملی بسکتبال سه نفره مردان ایران در نخستین دیدر مقابل تیم‌ملی مالزی قرار گرفت، بسکتبالیست‌های کشورمان در این دیدار با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ حریفشان را شکست دادند.

بانوان جبران کردند؛ آقایان دبل

تیم ایران با ترکیب بهشاد عرب‌زاده، امیرحسین یازارلو، احسان دلیرزهان و امیرحسین رضایی‌فر در این دیدار حاضر شد.

ملی‌پوشان کشورمان به سرمربی‌گری سیامک ویسی در دومین دیدار امشب از ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه مقابل تیم‌ملی سریلانکا قرار گرفتند و موفق شدند بازی دوم را نیز با نتیجه مقتدرانه ۲۱ بر ۳ به پایان برسانند.

کد خبر 563897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.