نصب المان‌های نوری و فضاسازی نوروزی در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از نصب المان‌های نوری و فضاسازی نوروزی در سطح این منطقه خبر داد و گفت: المان‌های نوروزی نوید بخش بهار طبیعت و ایجاد روحیه خوب در شهروندان و مسافران است.

سید سلمان قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: المان‌های نوروزی با نمادهای معناداری از جمله سفره هفت‌سین، ساعت، درخت، قلب و حاجی فیروز در چهارراه جهاد، منارجنبان، میرزاطاهر، چهارراه بهشت، ستاد هدایت غرب در منطقه ۹ نصب شده است.

وی ادامه داد: نصب المان‌ها تلاش برای تلفیق هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد لطافت در معابر شهر است و می‌تواند به محیط شهری کمک کند تا از یکنواختی خارج شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه المان نوری خیابان میرزاطاهر با ۱۸ لوستر و نورپردازی ویژه و هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال نصب شده است که زیبایی شورآفرینانه و چشم‌نوازی در این خیابان ایجاد کرده است، تصریح کرد: به‌منظور افزایش زیبایی‌های بصری و همخوانی بلوارها با ایام نوروز، بلوار آتشگاه، خیابان‌های میرزاطاهر، حجازی، مظاهری، میدان سقاخانه، توحید، سه‌پله و چهارراه جهاد با ریسه‌های رنگی آذین‌بندی شدند.

وی خاطرنشان کرد: چیدمان سه سفره هفت‌سین و استفاده از المان‌های گل‌کاری شده در سطح منطقه فضای دلپذیر نوروز را طنین‌انداز کرده است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: اجرای ۴۵۰ متر دیوارنگاره با محوریت صنایع دستی و مناظر زیبای طبیعی منطقه در ورودی خیابان آتشگاه و بوستان شفق از دیگر اقدامات شهرداری در فضاسازی شهری این منطقه است.

کد خبر 563875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.