امروز ۲۶۲ میدان و بازار میوه در تهران فعال شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر این که در میادین میوه و تره‌بار عرضه مایحتاج عمومی شهروندان با قیمت مصوب است، گفت: از امروز ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره‌بار شهر تهران فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایوب فصاحت با تاکید به فعالیت بیش از ۱۰۰ میدان و مرکز میوه و تره‌بار در هفته اول عید نوروز در تهران، اظهار کرد: از امروز فعالیت ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره‌بار در هفته دوم فروردین آغاز می‌شود، علاوه بر ۲۲ میدان اصلی و بیش از ۸۰ بازار پرتردد که در هفته اول فروردین فعال بودند، تمام میادین و بازارهای میوه و تره‌بار از صبح شنبه _ششم فروردین‌ماه_ فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با بیان این که به‌منظور آرامش خاطر و رفاه حال مردم، تعطیلات ابلاغ شده بازارهای میوه و تره‌بار لغو شده است، ادامه داد: از همکاران درخواست شده است برای فعالیت حداکثری از صبح روز سه‌شنبه _سوم فروردین‌ماه_، ۲۲ میدان و بیش از ۸۰ بازاری که بیشترین مراجعات را دارند، باز کنند و در خدمت شهروندان باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به این که میادین میوه و تره‌بار و عرضه مایحتاج در آن مورد اعتماد شهروندان است، اظهار کرد: امروز میادین میوه و تره‌بار به دلیل عرضه محصولات و کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، مورد اعتماد و اتکای مردم قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در میادین میوه و تره‌بار عرضه ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان مانند محصولات تنظیم بازار، مواد پروتئینی، برنج، حبوبات با قیمت مصوب وجود دارد.

کد خبر 563865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.