بار اصلی پیاده‌سازی شعار سال بر عهده دولت است

امام جمعه بادرود گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم، دولت مردمی با رویکرد انقلابی و جهادی است و بار اصلی پیاده‌سازی این شعار هم بر عهده دولت است، بسیار جای امیدواری وجود دارد که شعار سال به معنای دقیق کلمه مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود که در صحن مطهر آقاعلی عباس (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید مراجع معظم تقلید از مسئولان مردمی و دلسوز می‌خواهیم که به داد مردم وفادار نسبت به نظام و انقلاب و ولایت و رهبری برسند.

وی افزود: واقعاً این گرانی‌ها طاقت‌فرسا است، امروز هیچ بهانه‌ای نداریم زیرا همه قوای کشور با هم هم عقیده و همفکر هستند. بنده به عنوان خطیب جمعه بادرود در جوار امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) از مسئولان مردمی و دلسوز می‌خواهم که جلوی این گرانی‌های آزاردهنده را بگیرند.

امام جمعه بادرود خاطرنشان کرد: شکرانه مسئولیت اجرایی قضائی و تقنینی خدمت صادقانه و خوشحال کردن این مردم غیور و با فرهنگ است که بارها امتحان خود را پس داده‌اند و در لحظات حساس نیز دست رد به سینه نامحرمان زده و اجازه نمی‌دهند دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود و با چنگ و دندان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام قاسمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شعار سال ۱۴۰۱ بر موضوع تولید با دو قید جهت‌دهنده، تعیین کننده و سرنوشت‌ساز تکیه کرده و سه کلمه تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین را به عنوان شعار سال اعلام کردند.

وی اضافه کرد: اگرچه شعارهای سال‌های گذشته تا حدودی کارساز بوده و بعضاً گره‌هایی را گشوده است اما در مواردی هم این شعارها، به طور شایسته مورد توجه قرار نگرفته و به همین دلیل، مشکلات اقتصادی استمرار پیدا کرده است.

امام جمعه بادرود گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم، دولت مردمی با رویکرد انقلابی و جهادی سرکار است و بار اصلی پیاده‌سازی این شعار هم بر عهده دولت است، بسیار جای امیدواری وجود دارد که شعار سال به معنای دقیق کلمه مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 563814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.