نظارت مستمر برای ارتقای کیفی خدمات به مسافران در اصفهان

مسئول کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه دغدغه مسئولان ستاد ایجاد رضایتمندی در بین مسافران و ارتقای کیفیت خدمات است، گفت: نظارت و بررسی با هدف ارتقای کیفی خدمات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان انجام می‌شود.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از کمیته‌های اصلی و فعال ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات است که با شیفت‌بندی انجام شده به صورت شبانه‌روزی، در کمپ فدک و نقاط مختلف شهر، مکان‌های استقرار مسافران و اماکن دیدنی زیر مجموعه شهرداری همچون باغ پرندگان و باغ گل‌ها خدمت‌رسانی و نظارت می‌کند.

وی افزود: کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات از بدو آغاز فعالیت خود با تشکیل شیفت‌های شبانه‌روزی به‌صورت ثابت و سیار، از اقدامات شهرداری در آماده‌سازی ستادهای هدایت بازدید و نکات لازم را به مسئولان ستاد و سایر کمیته‌ها به فوریت اعلام کرده است تا تمام بخش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی باشند.

مسئول کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: این کمیته، بازرسی و سرکشی از خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود را بر عهده دارد تا اگر تفاوت یا اختلالی در خدمت‌رسانی‌ها، وجود داشته باشد، نقاط ضعف احتمالی را به مسئولان مربوطه در کمیته‌های مختلف منعکس می‌کنند تا اشکالات احتمالی برطرف شود.

وی با بیان اینکه نظارت و بررسی با هدف ارتقای کیفی خدمات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان انجام می‌شود، اضافه کرد: وظیفه دیگر کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات، پاسخگویی به شکایات است، به‌طوری که همکاران ما با حضور در بین مردم یا پس از مراجعه آنها، شکایات، پیشنهادات، انتقادات را دریافت و پیگیری می‌کنند.

زمانی تصریح کرد: دغدغه تمام مسئولان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ایجاد رضایتمندی در بین مسافران و ارتقای کیفیت خدمات است که امیدواریم به نحو احسن اتفاق افتد.

وی با قدردانی از همکاری تمام دستگاه‌ها برای میزبانی خوب از مسافران نوروزی، گفت: شهرداری نقش محوری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارد و تاکنون خدمات خوبی را به آنها ارائه کرده است.

کد خبر 563775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.