نتایج گروه A مقدماتی جام جهانی در آسیا+جدول

ایران با باخت مقابل کره جنوبی صدر جدول را به ابن تیم هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه _چهارم فروردین ماه_ رقابت‌های هفته نهم گروه A مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا برگزار شد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی و ایران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه رو در روی هم قرار گرفتند، ایرانی‌ها هرچند در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند ولی در دقایق اضافه این نیمه توسط سون هیونگ مین گل اول کره جنوبی به ثمر رسید تا نیمه اول با برتری این تیم به پایان برسد.

در نیمه دوم ایرانی‌ها برای به تساوی رساندن بازی به زمین آمدند، اما در دقیقه ۶۲ گل دوم کره جنوبی توسط یونگ گیون کیم به ثمر رسید و در نهایت ایرانی‌ها نتوانستند به بازی برگردند و مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود کره جنوبی تمام شد.

تیم ملی فوتبال لبنان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه مقابل سوریه صف آرایی کرد، سوری‌ها خیلی زود در دقیقه ۱۴ توسط الدالی به گل رسیدند. در دقیقه ۳۸ برای سوریه پنالتی گرفته شد که ماردیکیان این موقعیت را به گل تبدیل کرد، در دقیقه ۴۴ ال مرمور روی پاس الدالی سوریه را به گل سوم رساند، در نیمه دوم هم لبنانی‌ها نتوانستند کاری کنند و بازی با نتیجه سه بر صفر به سود سوریه تمام شد.

تیم ملی فوتبال عراق از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به مصاف امارات رفت که در نیمه اول دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند، اما در شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۳ علی حسن علی سلمین برای عراق گل زد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم تمام شد.

جدول این گروه در پایان هفته نهم به شرح زیر است:

نتایج گروه A مقدماتی جام جهانی قطر + جدول

کد خبر 563758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.