تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مجلسی

شهردار مجلسی گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مجلسی بر مبنای رقم ۳۴میلیارد تومان به شورای اسلامی شهر پیشنهاد داده شد که پس از بررسی لوایح به تصویب رسید.

سبحان نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مجلسی بر مبنای رقم ۳۴ میلیارد تومان به شورای اسلامی شهر پیشنهاد داده شد که پس از بررسی لوایح به تصویب رسید.

وی با بیان این که بر اساس آمار سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر مجلسی ۹ هزار نفر بوده و اکنون ۱۳ هزار نفر است، افزود: سرانه شهروندی در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

شهردار مجلسی خاطرنشان کرد: بودجه ۱۴۰۰ شهرداری مجلسی بر مبنای رقم ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که ۹۳ درصد آن محقق شده است.

نظری تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت شهرداری کیفیت‌بخشی به حمل‌ونقل عمومی، ساماندهی مبلمان شهری، اصلاح میادین، آسفالت معابر و خیابان‌ها، و ساخت باغ بانوان است.

وی ادامه داد: ساخت باغ بانوان شهر مجلسی در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع با پیش‌بینی ۱۶ میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است و شرکت عمران در ساخت دیوارهای آن مشارکت دارد.

شهردار مجلسی گفت: با توجه به تازه تأسیس بودن بودن شهر مجلسی، جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی رعایت شده است، اما نیازمند بازطراحی و ساماندهی در این حوزه هستیم.

نظری، نورپردازی، نورافشانی، رنگ‌آمیزی جداول و میادین سطح شهر، نصب المان‌ها، گلکاری، چمن‌کاری و درختکاری، و برپایی نمایشگاه اقوام را از جمله اقدامات شهرداری در استقبال از نوروز ۱۴۰۱ عنوان کرد.

کد خبر 563691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.