استفاده از تمام ظرفیت‌ آتش‌نشانی اصفهان برای ایمنی مسافران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تمام ظرفیت آتش‌نشانی در دسترس است تا ایمنی مسافران برقرار باشد؛ همچنین علاوه بر تحویل بروشور نکات ایمنی در ورودی باغ فدک، سه تا چهار نوبت پیامکی تحت عنوان موارد ایمنی برای مسافران ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم مطلبی امروز پنجشنبه _چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۰_ در جلسه بررسی وضعیت و ارائه گزارش مسئولان کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان طی دو نوبت و در هر نوبت ۵۰ تا ۶۰ آتش‌نشان در باغ فدک حضور دارد.

وی ادامه داد: بیشترین خطر برای مسافران نوروزی حاضر در باغ فدک، استفاده از پیک‌نیک و آتش برای گرمایش چادر مسافرتی است که در شب گذشته چند مورد حادثه گازگرفتگی را شاهد بودیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و رئیس کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در صورت گذشت یک‌ساعت از استنشاق دی‌اکسید کربن، ممکن است فرد دچار مرگ شود، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت آتش‌نشانی، در حال حاضر در دسترس است و علاوه بر تحویل بروشور نکات ایمنی در ورودی باغ فدک، سه تا چهار نوبت پیامکی تحت عنوان موارد ایمنی برای مسافران ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: شب گذشته ۱۴۰ پیک‌نیک و شامگاه چهارشنبه ۳۳۰ پیک‌نیک از چادرهای مسافران باغ فدک خارج شد؛ اما مشکل خاصی در این شب‌ها وجود نداشته است.

مطلبی با بیان اینکه شامگاه چهارشنبه ۱۳ ورزشگاه برای شب‌خوابی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: برای اسکان مسافران در این ورزشگاه‌ها آتش‌نشانان در محل ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوند و تا قبل از حضور عوامل آتش‌نشانی، درب ورزشگاه باز نخواهد شد و چینش چادرها در این ورزشگاه‌ها انجام نمی‌شود.

کد خبر 563640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.